Αρχική Σελίδα > Συχνές Ερωτήσεις > Αεροπορικά

Συχνές Ερωτήσεις - Αεροπορικά

Έχω την δυνατότητα να επιλέξω μεταξύ ναύλων με διαφορετικά προνόμια Ποιά είναι τα απαραίτητα έγγραφα που πρέπει να φέρω προκειμένου να ταξιδέψω; Πόση ώρα πριν την πτήση μου πρέπει να βρίσκομαι στο αεροδρόμιο; Ποιά είναι τα απαραίτητα έγγραφα που πρέπει να φέρω προκειμένου να ταξιδέψω; Τι πρέπει να γνωρίζω για τις Low Cost εταιρείες; Ταξιδεύω με τις αεροπορικές γραμμές της KLM. Τι πρέπει να γνωρίζω για την πολιτική των αποσκευών? Τι πρέπει να γνωρίζω αν θέλω να ταξιδέψω στην Αυστραλία? Τι πρέπει να γνωρίζω αν θέλω να ταξιδέψω στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ή μέσω Ηνωμένων Πολιτειών; Τι πρέπει να γνωρίζω αν θέλω να ταξιδέψω στο Ισραήλ? Τι χρειάζεται για να ταξιδέψω στην Τουρκία; Υπάρχει πιθανότητα να μου ζητηθούν περαιτέρω στοιχεία για την συναλλαγή μου? Χρειάζονται και τα παιδιά κάποια έγγραφα για να μπορέσουν να ταξιδέψουν; Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής αεροπορικών εισιτήριων; Ποια τα επιτρεπόμενα όρια και διαστάσεις των αποσκευών/χειραποσκευών; Τι δεν πρέπει να έχω μαζί μου όταν πρόκειται να ταξιδεύσω; Γιατί ενώ έχω επιλέξει δρομολόγιο με +/- 3 ημέρες και επιλέγω την πτήση που επιθυμώ, στη συνέχεια ενημερώνομαι ότι η πτήση δεν είναι διαθέσιμη ή ότι έχει αλλάξει η τιμή; Αφού επιλέξω πτήση λαμβάνω μήνυμα ότι η τιμή της πτήσης άλλαξε. Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί ενώ επέλεξα μια πτήση τελικά δεν είναι διαθέσιμη προς κράτηση; Με ποιό τρόπο θα παραλάβω τα εισιτήριά μου; Πόσο ασφαλές είναι να δώσω τα στοιχεία της πιστωτικής μου online; Μπορεί να εκδοθεί εισιτήριο για ασυνόδευτο παιδί; Μπορώ να εκδώσω εισιτήριο για βρέφος και αν ναι, πόσο θα μου κοστίσει; Μπορώ να ζητήσω αλλαγή στα στοιχεία του παραστατικού που έχει εκδοθεί για την αγορά μου; Ποιές είναι οι ηλικιακές κατηγορίες επιβατών για τις αεροπορικές εταιρείες; Ποιές οι κατηγορίες θέσεων σε ένα αεροπλάνο; Πως μπορεί να ταξιδέψει ένα άτομο με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα; Τι γίνεται στην περίπτωση που θέλω να μεταφέρω κάποιον ειδικό εξοπλισμό; Επιτρέπεται; Τι σημαίνει εταιρεία χαμηλού κόστους (Low Cost), σε τι διαφέρουν από τις υπόλοιπες? Μπορώ να πάρω το laptop (ηλεκτρονικό φορητό υπολογιστή) μου στο αεροσκάφος; Μπορώ να μεταφέρω μεγάλες ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές στο ταξίδι μου; Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου στο αεροπλάνο; Τι είναι το πρόγραμμα τακτικών επιβατών; Ποιες ενέργειες θα πρέπει να κάνω σε περίπτωση απώλειας των εισιτηρίων μου; Μπορώ να αλλάξω το όνομα επιβάτη; Μπορώ να κάνω αλλαγή ή ακύρωση στην κράτησή μου; Εάν δεν χρησιμοποιήσω το εισιτήριό μου, θα μου επιστραφεί το ποσό που έχω καταβάλει; Εάν η αεροπορική εταιρεία αλλάξει την ώρα της πτήσης μου τι πρέπει να κάνω; Είμαι στρατιωτικός/φαντάρος και έχω αεροπορική κατάσταση επιβίβασης. Μπορώ τα δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια που δικαιούμαι να τα πάρω από το VIVA;
Επικοινωνία
ΚΑΛΕΣΤΕ

13855

(αστική χρέωση)
ή 211 770 0000
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝLIVE SUPPORT
Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!