Αρχική Σελίδα > Ακτοπλοϊκά εισιτήρια > Ακτοπλοϊκές Εταιρείες > Blue Star Ferries > Ακυρωτική και Εκπτωτική Πολιτική

Ακυρωτική και Εκπτωτική Πολιτική - BLUE STAR FERRIES

Blue Star Ferries
Εμπορική Πολιτική γραμμών Κυκλάδων, Δωδεκανήσων & Β.Α. Αιγαίου από 01/11/16 Ακυρώσεις εισιτηρίων ή μετατροπή εισιτηρίων σε ανοικτής ημερομηνίας

ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 07/04/17-23/04/17, 01/05/17, 01/06/17-06/06/17 & 09/06/17-10/09/17*

7 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 4 ώρες πριν την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
4 ώρες πριν και έως την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

* Την περίοδο από 07/04/17-15/04/17 & από 01/06/17-03/06/17 για όλες τις αναχωρήσεις από Πειραιά ή Ραφήνα και την περίοδο από 16/04/17-23/04/17 & 05/06/17-06/06/17 για όλες τις αναχωρήσεις προς Πειραιά ή Ραφήνα, τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, 14 ημέρες πριν την αναχώρηση. Από 14 ημέρες έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση, παρακρατούνται 25% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία. Τα παραπάνω ισχύουν και για τις ενδιάμεσες διαδρομές.

ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: όλες οι υπόλοιπες ημερομηνίες
3 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
Από 3 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 1 ώρα πριν την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
1 ώρα πριν και έως την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

* Εισιτήρια Super economy προσφέρονται για περιορισμένο αριθμό θέσεων. Τα εισιτήρια αυτής της προσφοράς δεν ακυρώνονται και δεν αλλάζονται για άλλη ημερομηνία.
Εισιτήρια Special economy προσφέρονται για περιορισμένο αριθμό θέσεων. Τα εισιτήρια αυτής της προσφοράς ακυρώνονται και μπορούν να αλλάζουν για άλλη ημερομηνία.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ:
• Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί σαν ανοικτής ημερομηνίας.
• Εισιτήρια τα οποία έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας, ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά.
• Ανοικτά εισιτήρια για τα οποία έχει εκδοθεί κάρτα επιβίβασης, ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά.
• Ανοικτά εισιτήρια για τα οποία έχει εκδοθεί κάρτα επιβίβασης και στη συνέχεια αλλάζουν ημερομηνία, ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά.

ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ-ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ & Β.Α. ΑΙΓΑΟΥ

ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Οι προθεσμίες για έκδοση εισιτηρίων την περίοδο υψηλής κίνησης, όπως καθορίζονται αυτόματα από το πρόγραμμα κρατήσεων, έχουν ως ακολούθως:

16/12/16-08/01/17
24/02/17-28/02/17
7 ημέρες πριν την αναχώρηση ή 4 ημέρες μετά την κράτηση

07/04/17-23/04/17 *
28/04/17-31/05/17 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ-ΚΥΡΙΑΚΗ
01/05/17 ΔΕΥΤΕΡΑ
7 ημέρες πριν την αναχώρηση ή 4 ημέρες μετά την κράτηση

01/06/17-06/06/17 *
09/06/17-10/09/17
7 ημέρες πριν την αναχώρηση ή 4 ημέρες μετά την κράτηση

01/11/16-15/12/16 09/01/17-23/02/17
01/03/17-06/04/17 24/04/17-27/04/17
02/05/17-31/05/17 & 07/06/17-08/06/17 ΔΕΥΤΕΡΑ έως ΠΕΜΠΤΗ 11/09/17-31/10/17
3 ημέρες πριν την αναχώρηση

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ


07/04/17-15/04/17: από Ραφήνα ή Πειραιά
16/04/17-23/04/17: προς Ραφήνα ή Πειραιά
01/06/17-03/06/17: από Ραφήνα ή Πειραιά
05/06/16-06/06/17: προς Ραφήνα ή Πειραιά
14 ημέρες πριν την αναχώρηση ή 4 ημέρες μετά την κράτηση

ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ-ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ & Β.Α. ΑΙΓΑΙΟΥ

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ GROUP 2017


ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ 40%: Οικονομική ή Aριθμημένα Καθίσματα ή Καμπίνες
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΚΛΑΔΕΣ 30% (Χίος-Μυτιλήνη-Ψαρά-Οινούσσες): Οικονομική ή Aριθμημένα Καθίσματα ή Διακεκριμένη ή Καμπίνες
ΠΕΙΡΑΙΑΣ – Β.Α. ΑΙΓΑΙΟ 40% (Χίος-Μυτιλήνη-Ψαρά-Οινούσσες): Οικονομική ή Aριθμημένα Καθίσματα
ΠΕΙΡΑΙΑΣ – Β.Α. ΑΙΓΑΙΟ 30%: Καμπίνες
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΑΜΟΣ 40%: Οικονομική ή Aριθμημένα Καθίσματα ή Διακεκριμένη ή Καμπίνες

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

1. Group θεωρείται κάθε ομάδα 23 τουλάχιστον ατόμων που ταξιδεύουν την ίδια ημερομηνία και ώρα αναχώρησης.
2. Λεωφορεία: έκπτωση 50%.
3. Ο οδηγός του λεωφορείου και ο αρχηγός του Group ταξιδεύουν ΔΩΡΕΑΝ.
4. Για κάθε 23 επιβάτες χορηγείται 1 άτομο ΔΩΡΕΑΝ.
5. Οι εκπτώσεις ισχύουν από 01/11/16 έως 31/12/17.
6. Οι εκπτώσεις χορηγούνται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, μετά από έγγραφο αίτημά σας.

ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ-ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ & Β.Α. ΑΙΓΑΙΟΥ

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ GROUP 2017


ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ 50%: Οικονομική ή Αριθμημένα Καθίσματα ή Καμπίνες
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΚΛΑΔΕΣ 50%: Οικονομική ή Αριθμημένα Καθίσματα ή Διακεκριμένη
ΠΕΙΡΑΙΑΣ – Β.Α. ΑΙΓΑΙΟ 50% (Χίος-Μυτιλήνη-Ψαρά-Οινούσσες): Οικονομική ή Αριθμημένα Καθίσματα
ΠΕΙΡΑΙΑΣ – Β.Α. ΑΙΓΑΙΟ 30% (Χίος-Μυτιλήνη-Ψαρά-Οινούσσες): Καμπίνες

Την περίοδο του Πάσχα και του Αγίου Πνεύματος χορηγούνται εκπτώσεις ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, μετά από έγγραφο αίτημά σας.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

1. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβεβαίωση του Group είναι η αποστολή του συμβολαίου με τη σφραγίδα του Λυκείου και την υπογραφή του Λυκειάρχη.
Η κράτηση θα ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο Λύκειο που έχει βεβαιωθεί.
2. Οι τιμές ισχύουν για ομαδικές μετακινήσεις 23 τουλάχιστον ατόμων.
3. Ο οδηγός του λεωφορείου και ο αρχηγός του Group ταξιδεύουν ΔΩΡΕΑΝ.
4. Για κάθε 23 επιβάτες χορηγείται 1 άτομο ΔΩΡΕΑΝ.
5. Λεωφορείο: έκπτωση 50%.
6. Κατά την επιβεβαίωση της κράτησης καταβάλλεται προκαταβολή 30% του συνολικού κόστους, ενώ η εξόφληση πρέπει να γίνει 10 ημέρες πριν την αναχώρηση.
Η προκαταβολή επιστρέφεται σε περίπτωση ματαίωσης του δρομολογίου του πλοίου για λόγους ανωτέρας βίας.
7. Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής, παρακρατείται η προκαταβολή.
8. Εάν η συμμετοχή ακυρωθεί σε διάστημα μικρότερο των 10 ημερών, θα παρακρατείται το 50% του καταβληθέντος ποσού, ενώ εάν η ακύρωση γίνει σε διάστημα μικρότερο των 5 ημερών, δεν επιστρέφονται τα χρήματα που έχουν καταβληθεί.
9. Η Εταιρεία δικαιούται να αναπροσαρμόσει το κόστος συμμετοχής, εάν μέχρι την εκτέλεση του ταξιδίου έχει επέλθει απρόβλεπτη και σημαντική αύξηση του κόστους των καυσίμων.

ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΥΚΛΑΔΕΣ - ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ - Β.Α. ΑΙΓΑΙΟ

ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ


ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΠΟ 16/05/16


ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥ 50% σε όλες τις Θέσεις

ΣΥΝΟΔΟΙ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ 50% σε όλες τις Θέσεις, εφόσον συνοδεύουν Α��άπηρο Πολέμου

ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ
50% σε Οικονομική Θέση & Αριθμημένα Καθίσματα
25% σε Διακεκριμένη Θέση & Καμπίνα

ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ
(Άτομα με Ειδικές Ανάγκες με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω & Συνοδοί αυτών)
ΤΥΦΛΟΙ & ΣΥΝΟΔΟΙ ΤΥΦΛΩΝ 50% σε όλες τις Θέσεις

ΝΑΤ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ 30% σε όλες τις Θέσεις

ΦΟΙΤΗΤΕΣ (εκτός Πανεπιστημίων Εξωτερικού)
50% σε όλες τις Θέσεις, εκτός από Kαμπίνες LUX

ΚΑΤΟΧΟΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ISIC
(ισχύει και για Πανεπιστήμια Εξωτερικού & Ιδιωτικές Σχολές)
50% σε όλες τις Θέσεις, εκτός από Kαμπίνες LUX

ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ & Β.Α. ΑΙΓΑΙΟΥ (Σάμος-Χίος-Μυτιλήνη-Ψαρά-Οινούσσες: Αξιωματικοί & Οπλίτες)
25% σε όλες τις Θέσεις, εκτός από Καμπίνες LUX

ΠΑΙΔΙΑ έως 5 ετών 100% σε Οικονομική Θέση & Διακεκριμένη Θέση

ΠΑΙΔΙΑ από 5 έως 10 ετών 50%
σε όλες τις Θέσεις

ΕΚΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΙΧ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ 20%

ΙΧ ΑΝΑΠΗΡΩΝ 50%

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ

Δεν θα γίνονται αποδεκτές οι κάτωθι Εμπορικές Εκπτώσεις χωρίς την προσκόμιση των εξής απαραίτητων δικαιολογητικών:

1. ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥ (έκπτωση 50% σε όλες τις Θέσεις &ι στα ΙΧ αυτοκίνητα)
ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΤΩΣΗ - ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (Α.Μ.Ε.Α.) ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ 80% ΚΑΙ ΑΝΩ, ΤΥΦΛΟΙ (έκπτωση 50% σε όλες τις Θέσεις & στα ΙΧ αυτοκίνητα)

Απόφαση των αρμόδιων Υγειονομικών Επιτροπών του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) ή των Υγειονομικών Επιτροπών της αρμόδιας Διοικητικής Αρχής ή Ασφαλιστικού Φορέα. Η έκπτωση θα χορηγείται μέχρι την ημερομηνία λήξης της ισχύος των ανωτέρω δικαιολογητικών.
Για τα ΙΧ αυτοκίνητα είναι απαραίτητο να φέρουν ειδικές πινακίδες Αναπήρων Πολέμου ή Δελτίο Στάθμευσης Οχημάτων των Ατόμων με Αναπηρίες (ΔΕΛΤΙΟ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ «ΑΜΑ»).

2. ΣΥΝΟΔΟΙ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΠΟΛΕΜΟΥ (έκπτωση 50% σε όλες τις Θέσεις)
ΣΥΝΟΔΟΙ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (Α.Μ.Ε.Α.) & ΤΥΦΛΩΝ (έκπτωση 50% σε όλες τις Θέσεις)

Οι Συνοδοί Αναπήρων Πολέμου και Α.Μ.Ε.Α., δικαιούνται την αντίστοιχη έκπτωση, εφόσον συνοδεύουν δικαιούχο, ο οποίος είναι ανάπηρος πολέμου ή άτομο με παραπληγία-τετραπληγία, τύφλωση, νοητική αναπηρία, αυτισμό και σύνδρομο Down.

3. ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ (έκπτωση 50% σε Οικονομική Θέση & Αριθμημένα Καθίσματα και 25% σε Διακεκριμένη Θέση & Καμπίνα)
Ειδική Ταυτότητα Πολυτέκνου, η οποία έχει εκδοθεί από την Πανελλήνια Ένωση Πολυτέκνων.

4. Ν.Α.Τ. ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ (30% σε όλες τις Θέσεις)
Αποδεικτικό Συνταξιοδοτικό Έντυπο της ιδιότητάς τους. Οι ανωτέρω εκπτώσεις ισχύουν και για τη σύζυγο του Συνταξιούχου Ναυτικού.

5. ΦΟΙΤΗΤΕΣ – ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ (έκπτωση 50% σε όλες τις Θέσεις, εκτός από Kαμπίνες LUX)
α) Φοιτητική Ταυτότητα. β) Για τους σπουδαστές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) και Κ.Ε.Σ.Ε.Ν., Δελτίο Σπουδαστικής Ιδιότητας.
Η έκπτωση ισχύει για τους Φοιτητές-Σπουδαστές των Α.Ε.Ι., Τ.Ε.Ι., ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (Α.Ε.Ν.) και Κ.Ε.Σ.Ε.Ν.
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ: για φοιτητές Στρατιωτικών Σχολών, Σχολών Αξιωματικών & Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας, Πανεπιστημίων Εξωτερικού και Ιδιωτικών Σχολών.

6. ΚΑΤΟΧΟΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ISIC (έκπτωση 50% σε όλες τις Θέσεις, εκτός από Kαμπίνες LUX)
Επίδειξη της Διεθνούς Φοιτητικής Ταυτότητας ISIC. Η έκπτωση ισχύει για τους φοιτητές/σπουδαστές, που είναι κάτοχοι της Διεθνούς Φοιτητικής Ταυτότητας ISIC, συμπεριλαμβανομένων των Πανεπιστημίων Εξωτερικού και των Ιδιωτικών Σχολών.

7. ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ & Β.Α. ΑΙΓΑΙΟΥ (Σάμος-Χίος-Μυτιλήνη-Ψαρά-Οινούσσες: Αξιωματικοί & Οπλίτες) (έκπτωση 25% σε όλες τις Θέσεις, εκτός από Kαμπίνες LUX) Στρατιωτική Ταυτότητα.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
• Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές. Σε κάθε περίπτωση χορηγείται μία έκπτωση, η μεγαλύτερη σε ποσοστό.
• Οι εκπτώσεις δεν ισχύουν για ασυνόδευτα ΙΧ και Μοτοσυκλέτες.
• Οι δικαιούχοι των ανωτέρω εκπτώσεων οφείλουν να επιδεικνύουν τα δικαιολογητικά κατά την έκδοση των εισιτηρίων και κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο.


Για πλήρη ενημέρωση - Για καλύτερη εξυπηρέτηση!


1. ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ
• Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41 είναι υποχρεωτική, για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο.
• Για να είναι δυνατή η καταγραφή, τα εισιτήρια εκδίδονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και συγκεκριμένα πρέπει να αναγράφονται:
- ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ - ΤΟ ΦΥΛΟ: ΑΝΔΡΑΣ/ΓΥΝΑΙΚΑ - Η ΗΛΙΚΙΑ: ΕΝΗΛΙΚΟΣ-ΠΑΙΔΙ-ΒΡΕΦΟΣ
Εκτός από τα παραπάνω πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ.
• Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοση εισιτηρίων.
Παιδιά μέχρι 5 ετών: είναι υποχρεωτική η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο.

2. ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ
Η χρήση τους επιτρέπεται στους κατόχους εισιτηρίων αριθμημένων καθισμάτων.

3. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Τα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται μέσα στην προκαθορισμένη από την ημερομηνία κράτησης προθεσμία, για την οποία οι επιβάτες ενημερώνονται από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Σε αντίθετη περίπτωση η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.

4. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ
• Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας δεν γίνονται αποδεκτά για επιβίβαση, εκτός εάν επιβεβαιωθεί η ημερομηνία αναχώρησης και εκδοθεί Κάρτα Επιβίβασης. Τα εισιτήρια ισχύουν επ’ αόριστον.
• Κατά την επιβίβαση, το αρχικό εισιτήριο και η κάρτα επιβίβασης πρέπει να επιδεικνύονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου που διενεργούν τον έλεγχο.

5. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
• Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης.
• Τα εισιτήρια δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να παραδώσουν τα εισιτήρια στο πρακτορείο έκδοσης.
• Επιστροφή χρημάτων στα ακυρωμένα εισιτήρια γίνεται από το πρακτορείο έκδοσης, έως και 2 χρόνια από την ημερομηνία ακύρωσης των εισιτηρίων.

6. ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ
ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 07/04/17-23/04/17, 01/05/17, 01/06/17-06/06/17 & 09/06/17-10/09/17*
7 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 4 ώρες πριν την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
4 ώρες πριν και έως την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

* Την περίοδο από 07/04/17-15/04/17 & από 01/06/17-03/06/17 για όλες τις αναχωρήσεις από Πειραιά ή Ραφήνα και την περίοδο 16/04/17-23/04/17 & 05/06/17-06/06/17 για όλες τις αναχωρήσεις προς Πειραιά ή Ραφήνα, τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, 14 ημέρες πριν την αναχώρηση. Από 14 ημέρες έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση, παρακρατούνται 25% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
Τα παραπάνω ισχύουν και για τις ενδιάμεσες διαδρομές.

ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: όλες οι υπόλοιπες ημερομηνίες
3 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
Από 3 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 1 ώρα πριν την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
1 ώρα πριν και έως την αναχώρηση: Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

* Εισιτήρια Super economy προσφέρονται για περιορισμένο αριθμό θέσεων. Τα εισιτήρια αυτής της προσφοράς δεν ακυρώνονται και δεν αλλάζονται για άλλη ημερομηνία.
Εισιτήρια Special economy προσφέρονται για περιορισμένο αριθμό θέσεων. Τα εισιτήρια αυτής της προσφοράς ακυρώνονται και μπορούν να αλλάζουν για άλλη ημερομηνία.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ:
• Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί σαν ανοικτής ημερομηνίας.
• Εισιτήρια τα οποία έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας, ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά.
• Ανοικτά εισιτήρια για τα οποία έχει εκδοθεί κάρτα επιβίβασης, ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά.
• Ανοικτά εισιτήρια για τα οποία έχει εκδοθεί κάρτα επιβίβασης και στη συνέχεια αλλάζουν ημερομηνία, ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά.

7. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Ή ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ (π.χ. ΚΑΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ) ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ:
Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήριά τους.

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ:
Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, με έκδοση κάρτας επιβίβασης.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της εταιρείας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

8. ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης, θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να δηλώσει εγγράφως την απώλεια, αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδίου, τη διαδρομή, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού.
Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 1 μήνα από την ημερομηνία ταξιδίου, η εταιρεία θα χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν.
Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε στο Call Center της εταιρείας. Η δήλωση απώλειας θα αποστέλλεται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

9. ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΒΑΤΗ
Συνιστούμε στους επιβάτες κατά την έκδοση των εισιτηρίων να ενημερώνουν το πρακτορείο έκδοσης για τον αριθμό του τηλεφώνου τους (κατά προτίμηση κινητού) ούτως ώστε να ειδοποιούνται σε περίπτωση ανάγκης, π.χ. απαγόρευσης απόπλου λόγω καιρού κ.λ.π.

10. ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
• Η εταιρεία θα κάνει κάθε προσπάθεια για να τηρήσει τα δρομολόγια που αναφέρονται στο φυλλάδιο. Διατηρεί όμως το δικαίωμα για την τροποποίησή τους, εφόσον παραστεί ανάγκη.
• Η διάρκεια του ταξιδίου αναφέρεται στον χρόνο που μεσολαβεί από την έξοδο από τον λιμένα αναχώρησης έως την είσοδο στον λιμένα άφιξης.
• Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει τα πλοία της εφόσον κριθεί απαραίτητο.

11. ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ
Οι Οικονομικοί Αξιωματικοί διενεργούν ελέγχους εισιτηρίων κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Κατά τον έλεγχο οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν τα εισιτήριά τους και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων, εφόσον έχει εκδοθεί εκπτωτικό εισιτήριο.

12. ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ
Οι αποσκευές πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του πλοίου, σύμφωνα με τις υποδείξεις του πληρώματος. Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 50 κιλών ή 1 κυβικό μέτρο. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη.
Ο μεταφορέας ευθύνεται για τη φθορά ή απώλεια των αποσκευών εντός του πλοίου, μόνο εφόσον αυτές παραδίδονται για φύλαξη και εκδίδεται σχετική απόδειξη. Ο μεταφορέας δεν ευθύνεται για απώλεια χρημάτων, πολύτιμων ειδών ή αποσκευών στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου, στα οχήματα ή στις καμπίνες.

13. ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Τα πλοία μας διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένες καμπίνες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες. Ο αριθμός αυτών των καμπινών είναι περιορισμένος γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσεων.

14. ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ
Η μετακίνηση ανηλίκων επιβατών, που έχουν συμπληρώσει το 15ο έως το 18ο έτος της ηλικίας τους, χωρίς τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα, επιτρέπεται με τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης από τον γονέα ή νόμιμο κηδεμόνα του ανηλίκου, θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής από την Αστυνομική ή Λιμενική Αρχή.

Για την επιβίβαση στο πλοίο, ο ανήλικος επιβάτης θα πρέπει να έχει μαζί με το εισιτήριό του, την πρωτότυπη Δήλωση, καθώς και το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας για την επιβεβαίωση της ταυτοπροσωπίας.

Σε κάθε περίπτωση, ο γονέας ή νόμιμος κηδεμόνας του ανηλίκου επιβάτη, φέρει ακέραιη την ευθύνη για την έγκαιρη απόκτηση και θεώρηση της Υπεύθυνης Δήλωσης, καθώς και όλων των συνοδευτικών εγγράφων που τυχόν απαιτούνται στο λιμάνι αναχώρησης.

Σε καμία περίπτωση, η εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη εάν λόγω ανεπαρκών εγγράφων ή/και πιστοποιητικών ταυτοπροσωπίας, δεν επιτραπεί η επιβίβαση από τους αρμόδιους Αξιωματικούς του πλοίου ή τις Λιμενικές Αρχές.

15. ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ
Τα πλοία διαθέτουν ειδικές καμπίνες αλλά και ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων. Ο αριθμός των καμπινών αυτών είναι περιορισμένος, γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσης. Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε άλλες καμπίνες (εκτός των ειδικών), στα μπαρ, τα εστιατόρια και τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Τα πλοία παρέχουν ειδικό χώρο για την καθημερινή υγιεινή των κατοικίδιων. Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτός ο εντοπισμός μιας προσφοράς, επικοινωνείτε με το 11876, για άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Κλείστε τώρα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το Viva.gr. Δείτε επίσης όλες τις προσφορές ακτοπλοϊκών.
Επικοινωνία
ΚΑΛΕΣΤΕ

13855

(αστική χρέωση)
ή 211 770 0000
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝLIVE SUPPORT
Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!