Αρχική Σελίδα > Ακτοπλοϊκά εισιτήρια > Ακτοπλοϊκές Εταιρείες > Fast Ferries > Ακυρωτική και Εκπτωτική Πολιτική

Ακυρωτική και Εκπτωτική Πολιτική - CYCLADES FAST FERRIES

Fast Ferries
Προθεσμία Έκδοσης Εισιτηρίων

Τα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται μέσα στην προκαθορισμένη από την ημερομηνία κράτησης προθεσμία για την οποία οι επιβάτες ενημερώνονται από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Σε αντίθετη περίπτωση η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.

Εισιτήρια Ανοικτής Ημερομηνίας

Τα ανοικτής ημερομηνίας εισιτήρια ισχύουν για ένα χρόνο και δεν γίνονται αποδεκτά για επιβίβαση. Είναι απαραίτητο το αρχικό εισιτήριο να αντικατασταθεί με νέο εισιτήριο πριν την επιβίβαση. Εάν μέχρι την ημερομηνία ταξιδιού έχουν αυξηθεί οι ναύλοι, οι κάτοχοι εισιτηρίων ανοιχτής ημερομηνίας πρέπει να καταβάλλουν τη διαφορά.

Ακυρώσεις Εισιτηρίων και Επιστροφή Ναύλου

Από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου έως και 8 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου:

Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας.

Από 7 ημέρες έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου:
Τα εισιτήρια ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου ή εναλλακτικά μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας έως και 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου.

Μετά την αναχώρηση:
Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή. Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης και δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να παραδώσουν τα εισιτήρια στο πρακτορείο έκδοσης.

Καθυστέρηση ή Ματαίωση Δρομολογίου Λόγω Δυσμενών Καιρικών Συνθηκών

Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήρια τους.

Ματαίωση Ταξιδιού

Δεν ισχύουν για επιβίβαση τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, κάνοντας αντικατάσταση του εισιτηρίου. Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο , οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της εταιρίας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

Μετά την αναχώρηση:
Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

Απώλεια Εισιτηρίου

Για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να δηλώσει εγγράφως την απώλεια αναφέροντας τη διαδρομή, την ημερομηνία του ταξιδιού, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού. Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρίας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα ενός έτους από την ημερομηνία ταξιδιού, η εταιρία θα χορηγήσει εισιτήριο για τη διαδρομή χωρίς την καταβολή επιπλέον ναύλου. Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε σε κάποιο από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας.
Επικοινωνία
ΚΑΛΕΣΤΕ

13855

(αστική χρέωση)
ή 211 770 0000
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝLIVE SUPPORT
Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!