Αρχική Σελίδα > Ακτοπλοϊκά εισιτήρια > Ακτοπλοϊκές Εταιρείες > Endeavor Lines > Όροι Ταξιδίου

Όροι Ταξιδίου - ENDEAVOR LINES

Endeavor Lines

 

ΟΡΟΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ



Οι Επιβάτες, τα οχήματα και οι αποσκευές τους μεταφέρονται σύμφωνα με τα παρακάτω:
  1. Τη σύμβαση Αθήνας 1974 για τις θαλάσσιες μεταφορές των επιβατών και των αποσκευών τους.
  2. Τον Ελληνικό Ιδιωτικό Ναυτικό Κώδικα.
  3. Τους Γενικούς Όρους Μεταφοράς της εταιρείας ENDEAVOR LINES, αντίγραφο των οποίων είναι διαθέσιμο εφόσον ζητηθεί.

Οι όροι χρήσης περιλαμβάνουν εξαιρέσεις και περιορισμούς στην ευθύνη της Εταιρείας σε περίπτωση ασθένειας, ατυχήματος ή θανάτου επιβατών, ζημιά ή απώλεια οχημάτων ή αποσκευών και καθυστερήσεις ή απόκλιση της πορείας. Συγκεκριμένα, η Σύμβαση της Αθήνας 1974 περιλαμβάνει περιορισμούς στην ευθύνη της Εταιρείας αναφορικά με την απώλεια ή ζημιά των αποσκευών ή των συνοδευόμενων οχημάτων. Σύμφωνα με την Διεθνή Σύμβαση για την Ασφάλεια Ζωής στη Θάλασσα (SOLAS) οι παρακάτω πληροφορίες πρέπει να παρέχονται από κάθε επιβάτη την στιγμή της κράτησης : Επίθετο, Όνομα ή Αρχικό, Φύλο, Ηλικία ή Ημερομηνία Γέννησης ή Ηλικιακή Ομάδα (Ενήλικος, Παιδί, κτλ.). Επίσης ο τύπος οχήματος και ο Αριθμός Κυκλοφορίας του πρέπει επίσης να δηλώνονται. Άτομα εθνικότητας εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης οφείλουν να δηλώνουν τον αριθμό του διαβατηρίου τους, την ημερομηνία λήξης καθώς και την ημερομηνία λήξης της άδειας παραμονής τους.

 


 

Διαδικασία Επιβίβασης και Ταξιδιωτικά Έγγραφα



Οι επιβάτες πρέπει να έχουν στην κατοχή τους έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα, με άδειες παραμονής όπου αυτές απαιτούνται από τις Ελληνικές ή τις Ιταλικές αρχές, καθώς και τα απαραίτητα έγγραφα για τα οχήματα τους. Η Εταιρεία δεν φέρει καμιά ευθύνη αν οι Αρχές δεν επιτρέψουν στον επιβάτη την επιβίβαση ή αποβίβαση από ή σε οποιαδήποτε από τις δύο χώρες ενώ θα ζητήσει την πληρωμή του ναύλου για την επιστροφή εάν δεν επιτραπεί η αποβίβαση. Ακύρωση λόγω έλλειψης έγκυρων ταξιδιωτικών εγγράφων δεν θεωρείται «ανωτέρα βία». Ο επιβάτης υποχρεούται να καλύψει όποια πρόστιμα επιβληθούν από τις αρμόδιες Αρχές ως αποτέλεσμα των ανωτέρω. Οι επιβάτες οι οποίοι έχουν αγοράσει εισιτήρια με έκπτωση πρέπει να μπορούν να αποδείξουν ότι δικαιούνται την εν λόγω έκπτωση κατά την επιβίβαση. Σε αντίθετη περίπτωση οι εκπρόσωποι της Εταιρείας που είναι υπεύθυνοι για τις διαδικασίες επιβίβασης δικαιούνται να αρνηθούν να δεχθούν τους επιβάτες ή/και τα οχήματα στο πλοίο εκτός εάν καταβληθεί η προβλεπόμενη διαφορά ναύλου.

 

 

Τιμές - Εισιτήρια



Οι τιμές αναφέρονται σε ΕΥΡΩ. Στις τιμές των εισιτηρίων δεν συμπεριλαμβάνονται τα γεύματα, τα ποτά και τα τέλη ή έξοδα επιβίβασης και αποβίβασης.

 

 

Κρατήσεις και Ειδικοί Όροι



Κρατήσεις μπορούν να γίνουν μέσω όλων των Ταξιδιωτικών Πρακτορείων, των Γραφείων της Εταιρείας, των Γενικών Πρακτόρων Πωλήσεων της Εταιρείας και τους Λιμενικούς Πράκτορες. Ειδικοί όροι ισχύουν για γκρουπ, φορτηγά, εμπορικά και ασυνόδευτα οχήματα.
ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ: Γίνονται δεκτά για μεταφορά ως φορτίο μόνο κατόπιν καταβολής 50% επιπλέον χρέωσης επί του εισιτηρίου για τα "Συνοδευόμενα Οχήματα". Στο λιμάνι επιβίβασης θα εκδοθεί φορτωτική για τα ασυνόδευτα οχήματα, όπου και θα πρέπει να καταβληθούν τυχόν χρεώσεις. Για πληροφορίες απευθυνθείτε στα Κεντ��ικά Γραφεία της Εταιρείας ή τους πράκτορές της. Το εισιτήριο είναι ονομαστικό και αυστηρά προσωπικό. Δε μεταβιβάζεται και ισχύει για ένα χρόνο και μόνο για τη θέση και το ταξίδι για το οποίο εκδόθηκε. Για οποιεσδήποτε αλλαγές, οι επιβάτες πρέπει να απευθύνονται στο γραφείο στο οποίο προμηθεύτηκαν το εισιτήριο τους ή στα γραφεία επιβίβασης της Εταιρείας.

 

 

Εισιτήρια Επιστροφής με Ανοικτή Ημερομηνία



Οι κάτοχοι εισιτηρίων με ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής οφείλουν να φροντίσουν για την εξασφάλιση θέσεων εγκαίρως, ιδίως κατά τη θερινή περίοδο, στα πρακτορεία έκδοσης εισιτηρίων ή στους τοπικούς πράκτορες της Εταιρείας. Τα εισιτήρια αυτά ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσής τους. Για τα συγκεκριμένα εισιτήρια, οι τιμές υπολογίζονται με βάση τις τιμές χαμηλής περιόδου και οι επιβάτες οφείλουν να καταβάλουν την πιθανή διαφορά εφόσον τελικά το ταξίδι πραγματοποιηθεί κατά τη μεσαία ή υψηλή περίοδο ή σε περίπτωση αλλαγής κατηγορίας.

 

 

Απώλεια Εισιτηρίου



Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, λόγω κλοπής ή απλής απώλειας, ο δικαιούχος επιβάτης οφείλει να το αναφέρει αμέσως στα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας με λεπτομέρειες για το απολεσθέν εισιτήριο ή τουλάχιστον την ονομασία και τη διεύθυνση του γραφείου εκδόσεως, τα ονόματα των επιβατών που είναι καταγεγραμμένα στο εισιτήριο και την ημερομηνία αγοράς. Ο ναύλος των εισιτηρίων αυτών επιστρέφεται μόνο σε περίπτωση που βρεθεί αχρησιμοποίητο το εισιτήριο στον έλεγχο που διενεργεί η εταιρεία στο τέλος κάθε χρόνου, και με την προϋπόθεση ότι είχε αγοραστεί νέο εισιτήριο σε αντικατάσταση του παλαιού. Αντικατάσταση απολεσθέντων εισιτηρίων γίνεται μόνο με την καταβολή του προβλεπόμενου ναύλου.

 

Επικοινωνία
ΚΑΛΕΣΤΕ

13855

(αστική χρέωση)
ή 211 770 0000
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝLIVE SUPPORT
Έρευνα Εξυπηρέτησης Πελατών
Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας
Πάρτε μέρος τώρα!