Streaming
Ακτοπλοϊκά
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Προσφορές
Δρομολόγια εσωτερικού
Δρομολόγια εξωτερικού
Ανακοινώσεις
Συχνές Ερωτήσεις
Εκδηλώσεις
Όλα τα Θεάματα
Προσφορές
Παιδικά
Νέα Θεάματα
Μουσεία
Χορός
Escape Rooms
Θεσσαλονίκη
Συχνές Ερωτήσεις
Φυσικά Σημεία
Θέατρο
Όλα τα Θέατρα
Stand Up Comedy
Μουσική
Αθλητικά
Ποδόσφαιρο
Μπάσκετ
Όλα τα αθλήματα
Σινεμά
Τηλεφωνία
Mobile Refill
Numbers
Phone
Περισσότερα
Πληρωμές
ΑΛΛΑΓΗ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ελληνικά
English
Deutsch
Ακτοπλοϊκά
Από
Λίστα λιμανιών
Προς
Λίστα λιμανιών
Απλή μετάβαση
Mε επιστροφή
Αναχώρηση
Επιστροφή
Μεταφορά οχήματος
Αναζήτηση
Αρχική Σελίδα
>
Συχνές Ερωτήσεις
>
Ακτοπλοϊκά
>
Μπορώ να ζητήσω αλλαγή στα στοιχεία του παραστατικού που έχει εκδοθεί για την αγορά μου ;
Συχνές Ερωτήσεις - Ακτοπλοϊκά
Μπορώ να ζητήσω αλλαγή στα στοιχεία του παραστατικού που έχει εκδοθεί για την αγορά μου ;
Η τιμολόγηση της αγορά σας πραγματοποιείται μέσω αυτόματου μηχανισμού τιμολόγησης.
Στην περίπτωση που δεν έχετε επιλέξει στοιχεία τιμολόγησης κατά το στάδιο της πληρωμής, το παραστατικό εκδίδεται στα στοιχεία του πρώτου κατά σειρά επιβάτη.
Υπάρχει δυνατότητα αλλάγης των στοιχείων τιμολόγησης μετά την έκδοση του μονίμου παραστατικού, ωστόσο αλλάζει και η ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού.
Εφόσον επιθυμείτε αλλαγή στα στοιχεία του παραστατκού, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω της υπηρεσίας του Live Chat είτε μέσω email στο suppor@viva.gr