Αρχική Σελίδα > Συχνές Ερωτήσεις > Events

Συχνές Ερωτήσεις

Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένη θέση για μία εκδήλωση/θέαμα; Με ποιόν τρόπο μπορώ να εξοφλήσω τα εισιτήριά μου; Αν εξοφλήσω με μετρητά υπάρχει έξτρα κόστος; Μπορώ να κάνω κράτηση και να πληρώσω στο ταμείο του χώρου; Ποιά είναι τα συνεργαζόμενα καταστήματα και τί εξυπηρετούν: Μέχρι πότε μπορώ να εξοφλήσω την κράτηση που πραγματοποίησα; Πώς λαμβάνω τα εισιτήριά μου; Μπορώ με τον κωδικό παραγγελίας να παραλάβω τα εισιτήρια από το χώρο; Δεν έχω λάβει τα εισιτήριά μου στο email τι πρέπει να κάνω; Έχασα τα εισιτήριά μου τι πρέπει να κάνω; Έχει ακυρωθεί / αναβληθεί η εκδήλωση για την οποία είχα εισιτήρια. Τι πρέπει να κάνω; Θέλω να αλλάξω / ακυρώσω τα εισιτήρια μου, τί πρέπει να κάνω; Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τη διάρκεια της εκάστοτε εκδήλωσης; Πού μπορώ να βρω τα στοιχεία της Εταιρείας Παραγωγής; Πότε κλείνει η προπώληση των εισιτηρίων; Πώς μπορώ να ενημερωθώ για τις ηλικιακές κατηγορίες και τις διαθέσιμες εκπτώσεις μιας εκδήλωσης; Έκανα μία κράτηση και σε όλα τα εισιτήρια έχει το ίδιο όνομα, θα αντιμετωπίσω πρόβλημα; Κατά την προσπάθεια αγοράς εισιτηρίων αγώνων λαμβάνω σφάλμα 50, τι σημαίνει; Έκανα αγορά εισιτηρίων και χρεώθηκα κάποιο ποσό επιπλέον. Τί αφορά; Πόσο ασφαλές είναι να δώσω τα στοιχεία μου online; Πώς μπορώ να επωφεληθώ της προσφοράς (π.χ. 3+1 δώρο / Οικογενειακό πακέτο) για την αγορά των εισιτηρίων μου; Έχω κωδικό προσφοράς για την αγορά εισιτηρίων. Πώς μπορώ να ολοκληρώσω την κράτηση;
Επικοινωνία
ΚΑΛΕΣΤΕ

13855

(αστική χρέωση)
ή 211 770 0000
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝLIVE SUPPORT
Χρειάζεστε βοήθεια;