Αρχική Σελίδα >
Συχνές Ερωτήσεις >
Events >
Δεν έχω λάβει τα εισιτήριά μου στο email τι πρέπει να κάνω;
Συχνές Ερωτήσεις
Δεν έχω λάβει τα εισιτήριά μου στο email τι πρέπει να κάνω;
Ενδέχεται το email με τα εισιτήριά σας να έχει καταχωρηθεί στο φάκελο με τις προσφορές ή την ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Ελέγξτε αν έχουν καταχωρηθεί σε αυτούς τους φακέλους, εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε με το support@viva.gr αναγράφοντας τον κωδικό παραγγελίας σας προκειμένου να γίνει εκ νέου αποστολή.