Αρχική Σελίδα > Συχνές Ερωτήσεις > Events > Έχει ακυρωθεί / αναβληθεί η εκδήλωση για την οποία είχα εισιτήρια. Τι πρέπει να κάνω;

Συχνές Ερωτήσεις

Έχει ακυρωθεί / αναβληθεί η εκδήλωση για την οποία είχα εισιτήρια. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση ακύρωσης ή αναβολής μία εκδήλωσης, αποστέλλεται ενημέρωση μέσω email σε όλους τους κατόχους των εισιτηρίων στο οποίο συμπεριλαμβάνονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που πρέπει να γνωρίζετε.
Επικοινωνία
ΚΑΛΕΣΤΕ

13855

(αστική χρέωση)
ή 211 770 0000
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝLIVE SUPPORT
Χρειάζεστε βοήθεια;