Συχνές Ερωτήσεις - Ακτοπλοϊκά
Καλοκαίρι 2021 – Covid 19: Τι ισχύει για τις μετακινήσεις με πλοίο από 14 Μαΐου 2021 και ποια μέτρα προστασίας δημόσιας υγείας λαμβάνονται
Από τις 14/05/2021 επιτρέπονται οι διαπεριφερειακές μετακινήσεις και ανοίγει επίσημα ο τουρισμός. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διασφάλιση της εξάπλωσης του Covid-19 είναι η επίδειξη του «πράσινου πιστοποιητικού», όπως αυτό έχει οριστεί από την Ελληνική Κυβέρνηση.
Αναφορικά με το πράσινο πιστοποιητικό, όποιος επιθυμεί να ταξιδέψει προς και από τα νησιά (με εξαίρεση τη Λευκάδα και την Εύβοια), θα πρέπει με την κράτηση του εισιτηρίου του να διαθέτει είτε πιστοποιητικό εμβολιασμού (14 ημερών μετά τη δεύτερη δόση), είτε αρνητικό pcr test 72 ωρών, είτε rapid test 24 ωρών είτε self test 24 ωρών.
Ο έλεγχος των παραπάνω θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά από τις ακτοπλοϊκές εταιρίες, και υπόχρεοι θα είναι όλοι οι ημεδαποί και αλλοδαποί ταξιδιώτες άνω των 5 ετών.
Αναλυτικά, η δήλωση των self test θα πρέπει να γίνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr ενώ όσοι προσέρχονται σε δημόσιες και ιδιωτικές δομές για PCR ή rapid τεστ αντιγόνου θα πρέπει να ζητούν την ψηφιακή βεβαίωση με το αποτέλεσμα του τεστ.
Για να ταξιδέψει κάποιος με πλοίο, πρέπει μαζί με το εισιτήριό του να διαθέτει ένα από τα παρακάτω:
- Πιστοποιητικό εμβολιασμού, 14 μέρες μετά τη δεύτερη δόση
- Αρνητικό μοριακό τεστ 72 ωρών
- Rapid test ή self test 24 ωρών
- Βεβαίωση νόσησης 2 ως 9 μήνες μετά από αυτή
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, φροντίστε:
- Να κλείνετε ηλεκτρονικά το εισιτήριό σας
- Να κάνετε web check-in* για να λάβετε τα εισιτήριά σας σε ηλεκτρονική μορφή (e-ticket)
- Nα προσέρχεστε έγκαιρα στο λιμάνι της αναχώρησης, για διευκόλυνση της διαδικασίας ελέγχου επιβίβασης
Φυσικά δεν ξεχνάμε ότι:
- Δεν ταξιδεύουμε εάν έχουμε συμπτώματα λοίμωξης (πυρετό, πόνο, βήχα, κόπωση, δύσπνοια) ή εάν έχουμε έρθει σε επαφή με κάποιο επιβεβαιωμένο κρούσμα
- Φοράμε τη μάσκα προστασίας μας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού
- Τηρούμε αποστάσεις κατ’ ελάχιστο 1,5 μέτρου
- Πλένουμε τακτικά τα χέρια μας και χρησιμοποιούμε αντισηπτικό διάλυμα
- Αποφεύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις στο πλοίο
- Τηρούμε τα μέτρα και τους κανόνες που ορίζει η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία
- Ενημερώνουμε το πλήρωμα για τυχόν αδιαθεσία μας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
Ταξιδεύουμε υπεύθυνα
Μένουμε ασφαλείς
Απολαμβάνουμε τις διακοπές μας!
* Η υπηρεσία web check-in υποστηρίζεται από τις ακτοπλοϊκές Blue Star Ferries, Sea Jets, Golden Star Ferries, Aegean Speed Lines, Fast Ferries & Minoan Lines.
[Direct Link]
Mε ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω τα εισιτήριά μου;
Αν δεν έχω το εισιτήριό μου , θα μπορέσω να επιβιβαστώ ;
Δυστυχώς χωρίς την επίδειξη του έντυπου εισιτηρίου ή του e-ticket ΔΕΝ θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο. Το έντυπο εισιτήριο είναι απαραίτητο και δεν μπορεί να αντικατασταθεί από τον αριθμό κράτησης, την επίδειξη του αριθμού εισιτηρίου ή την επιβεβαίωση της κράτησης.
[Direct Link]
Από ποιό σημείο θα παραλάβω το εισιτήριό μου, σε περίπτωση που επιλέξω παραλαβή απο το λιμάνι;
Για κάθε κράτησή σας θα λάβετε email με όλα τα απαραίτητα στοιχεία, στο οποίο θα περιέχονται και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για τα σημεία παραλαβής του εισιτηρίου σας.
Μπορείτε επίσης να δείτε πληροφορίες για την παραλαβή του εισιτηρίου σας, επιλέγοντας στην κεντρική σελίδα των ακτοπλοϊκών, την εταιρεία με την οποία ταξιδεύετε και κατόπιν την καρτέλα Παραλαβή Εισιτηρίων.
Για την παραλαβή, θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας τον κωδικό συστήματος, τον κωδικό ακτοπλοϊκής εταιρείας (στην περίπτωση που αναφέρεται στην σελίδα επιβεβαίωσης της κράτησης σας) και την ταυτότητα σας.
[Direct Link]
Δε βρίσκω το νησί που θέλω να ταξιδέψω στο σύστημα κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Γιατί;
Δεν έχουν όλα τα λιμάνια το όνομα του νησιού.
Στην περίπτωση που δε βρείτε κάποιο νησί ή λιμάνι που αναζητάτε στην λίστα, υπάρχουν 2 ενδεχόμενα. Ή δεν παρέχεται ο προορισμός που αναζητάτε ή δεν υπάρχει τέτοιο δρομολόγιο.
Στο online σύστημα κρατήσεων η επιλογή ενός νησιού ή περιοχής,θα σας δώσει αποτέλεσματα για όλα τα λιμάνια του νησιού ή της συγκεκριμένης περιοχής.
[Direct Link]
Έχασα τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά μου. Τι μπορώ να κάνω ;
Για να μπορέσετε να ταξιδέψετε θα πρέπει να εκδόσετε καινούργια εισιτήρια.
Οι ακτοπλοϊκές δεν προβλέπουν σε καμία περίπτωση διαδικασία ακύρωσης για τα απολεσθέντα εισιτήρια. Σε κάθε τέτοια περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί τους για να σας ενημερώσουν για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.
[Direct Link]
Θα πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησής μου;
Συνήθως δεν χρειάζεται, παρ’ όλα αυτά μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης καλώντας το λιμεναρχείο του λιμανιού αναχώρησης.
Από την πλευρά μας θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ενημερώσης σε περιπτώσεις αλλαγής ώρας στο δρομολόγιο σας, εφόσον λάβουμε αντίστοιχη ενημέρωση από την ακτοπλοϊκή εταιρεία.
[Direct Link]
Θέλω να επιστρέψω από άλλον προορισμό αλλά το σύστημα δεν το επιτρέπει αυτό. Τι μπορώ να κάνω;
Το σύστημα δέχεται αναχώρηση και επιστροφή από διαφορετικό λιμάνι, ακόμα και εάν πρόκειται να επιστρέψετε με διαφορετική εταιρεία, σε περίπτωση που το λιμάνι άφιξης και αναχώρησης της επιστροφής σας είναι στην ίδια γεωγραφική περιοχή (πχ. άφιξη στα Χανιά, αναχώρηση επιστροφής Ηράκλειο). Αν το σύστημα δεν αναγνωρίζει το λιμάνι επιστροφής θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα κράτηση για την επιστροφή σας .
[Direct Link]
Με συμφέρει να κάνω αγορά εισιτηρίου με επιστροφή (aller retour) ή δύο απλής διαδρομής;
Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει διαφοροποίηση στην τιμή των εισιτηρίων επιστροφής σε σχέση με την τιμή σε δύο κρατήσεις απλής διαδρομής .
Παρ' όλα αυτά σε κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρείες το εισιτήριο με επιστροφή περιέχει ένα σημαντικό ποσοστό έκπτωσης.
[Direct Link]
Μπορεί να εκδοθεί εισιτήριο για ασυνόδευτο ανήλικο παιδί;
Η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρία ακολουθεί διαφορετική πολιτική για τα ασυνόδευτα παιδιά και για αυτό το λόγο σας προτείνουμε να ελέγξετε μέσω της σελίδας μας, την εκπτωτική πολιτική της εταιρείας που σας ενδιαφέρει, πριν ολοκληρώσετε την κράτηση σας.
[Direct Link]
Μπορώ να ζητήσω αλλαγή στα στοιχεία του παραστατικού που έχει εκδοθεί για την αγορά μου ;
Η τιμολόγηση της αγορά σας πραγματοποιείται μέσω αυτόματου μηχανισμού τιμολόγησης.
Στην περίπτωση που δεν έχετε επιλέξει στοιχεία τιμολόγησης κατά το στάδιο της πληρωμής, το παραστατικό εκδίδεται στα στοιχεία του πρώτου κατά σειρά επιβάτη.
Υπάρχει δυνατότητα αλλάγης των στοιχείων τιμολόγησης μετά την έκδοση του μονίμου παραστατικού, ωστόσο αλλάζει και η ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού.
Εφόσον επιθυμείτε αλλαγή στα στοιχεία του παραστατκού, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω της υπηρεσίας του Live Chat είτε μέσω email στο suppor@viva.gr
[Direct Link]
Μπορώ να κλείσω ακτοπλοϊκό εισιτήριο ανοιχτής επιστροφής;
Μόνο σε ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρίες είναι δυνατή η έκδοση εισιτηρίων ανοιχτής επιστροφής. Προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά με την δυνατότητα έκδοσης ανοιχτού εισιτηρίου, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε απευθείας με την ακτοπλοϊκή εταιρεία.
Τα ανοιχτά εισιτήρια πρέπει να χρησιμοποιηθούν εντός συγκεκριμένης περιόδου, την οποία ορίζει η εκάστοτε πολιτική της ακτοπλοϊκής εταιρείας και μπορεί να είναι διαφορετική για κάθε εταιρεία. Μετά το πέρας της περιόδου, τα ανοιχτά εισιτήρια παύουν να ισχύουν.
[Direct Link]
Μπορώ να κλείσω εισιτήριο για επαγγελματικό ή ασυνόδευτο όχημα από το Viva.gr;
Mόνο από την εκάστοτε ακτοπλοϊκή μπορεί να πραγματοποιηθεί αγορά για επαγγελματικό όχημα. Στα πρακτορεία επιτρέπεται μόνο έκδοση επιβατικών οχημάτων.
Αντίστοιχα και για την περίπτωση αγοράς εισιτηρίου για ασυνόδευτο όχημα θα χρειαστεί να απευθυνθείτε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία.
[Direct Link]
Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου μαζί στο πλοίο ;
Με βάση την ελληνική νομοθεσία, τα πλοία υπό ελληνική σημαία άνω των 25 μέτρων, είναι απαραίτητο να διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους για τα κατοικίδια ζώα που ταξιδεύουν με τους ιδιοκτήτες τους. Πέρα από την νομοθεσία, η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία ακολουθεί την δική της πολιτική σχετικά με τα κατοικίδια ζώα πάνω στο πλοίο και ανάλογα πάντα με το δρομολόγιο.
[Direct Link]
Παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων μου από το λιμάνι αναχώρησης;
Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες, δίνουν τη δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων σας απευθείας στο λιμάνι αναχώρησής σας ή στο κεντρικό τους πρακτορείο (ενδέχεται να μην είναι μέσα στο λιμάνι).
Κατά την διαδικασία κράτησης θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον τρόπο με τον οποίο θα παραλάβετε τα εισητήριά σας. Για να παραλάβετε τα εισιτήριά σας στο λιμάνι πριν τον απόπλου του πλοίου θα πρέπει, εφόσον υπάρχει η επίλογη, να επιλέξετε "Παραλαβή από το λιμάνι" και στην επιβεβαίωση της κράτησης σας μόλις ολοκληρωθεί θα φαίνονται σχετικές πληροφορίες.
[Direct Link]
Ποιά είναι η διαδικασία ακύρωσης των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μου;
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω Live chat προκειμένου να ενημερωθείτε για τη διαδικασία ακύρωσης, αφού ελέγξετε την ακυρωτική πολιτική της συγκεκριμένης ακτοπλοικής εταιρείας.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Η καταχώρηση του αιτήματος σας δεν συνεπάγεται και αυτόματη υλοποίησή του. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει να γίνουν τα εξής: Ένας εκπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα επεξεργαστεί το αίτημά σας. Εφόσον είναι εφικτή η ακύρωση, θα σας αποσταλεί email με το ποσό της επιστροφής που δικαιούστε και επιπλέον οδηγίες. Αφού αποδεχτείτε το κόστος απαντώντας στο email, θα ολοκληρωθούν οι αλλαγές.
Το ωράριο λειτουργίας του Τμήματος Ακυρώσεων/Αλλαγών Εισιτηρίων είναι από Δευτέρα έως και Παρασκευή από 10:00 έως 18:00. Αιτήματα που αφορούν σε αλλαγές / ακυρώσεις εισιτηρίων μπορούν να διεκπεραιωθούν αποκλειστικά εντός του συγκεκριμένου ωραρίου.
[Direct Link]
Ποιά είναι η διαδικασία αλλαγής των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μου;
Για την αλλαγή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων βάση πολιτικής των εταιρειών απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη και εκτύπωση όλων των εισιτηρίων που ανήκουν στον ίδιο κωδικό.
Αν έχετε παραλάβει τα φυσικά αποκόμματα:
- Οποιαδήποτε αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο σε συνεργαζόμενο πρακτορείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας με φυσική παρουσία.
Αν δεν έχετε παραλάβει τα φυσικά αποκόμματα:
- Μπορείτε να κάνετε αλλαγή σε συνεργαζόμενο πρακτορείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας με φυσική παρουσία.
- Να κάνετε αίτημα αλλαγής στο Viva.gr. Eφόσον πραγματοποιηθεί η διαδικασία θα λάβετε τα νέα εισιτήρια μέσω courier με χρέωση δική σας, πέραν του κόστους αλλαγής (3,50 € εντός Αττικής ή 7,00 € εκτός Αττικής) καθώς δεν διατίθεται προς το παρόν για όλες τις ακτοπλοικές εταιρείες e-ticket για την αλλαγή.
To Viva.gr για κάθε ολοκληρωμένο αίτημα ακύρωσης /αλλαγής ακτοπλοϊκού εισιτηρίου (εφόσον επιτρέπεται από την πολιτική εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας) χρεώνει 3€ ανά εισιτήριο επιπλέον του πιθανού κόστους αλλαγής που θα προκύψει από την κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία (αν υπάρχει αλλαγή ναύλου λόγω μη διαθεσιμότητας).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Η καταχώρηση του αιτήματος σας δεν συνεπάγεται και αυτόματη υλοποίησή του. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει να γίνουν τα εξής: Ένας εκπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα επεξεργαστεί το αίτημά σας. Εφόσον είναι εφικτή η αλλαγή, θα σας αποσταλεί email με επιπλέον οδηγίες. Εφόσον συμφωνήσετε θα ολοκληρωθούν η αλλαγή.
Το ωράριο λειτουργίας του Τμήματος Ακυρώσεων/Αλλαγών Εισιτηρίων είναι από Δευτέρα έως και Παρασκευή από 10:00 έως 18:00. Αιτήματα που αφορούν σε αλλαγές / ακυρώσεις εισιτηρίων μπορούν να διεκπεραιωθούν αποκλειστικά εντός του συγκεκριμένου ωραρίου.
[Direct Link]
Ποια είναι η χρέωση του Viva.gr για κάθε αίτημα ακύρωσης/αλλαγής ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;
To Viva.gr για κάθε ολοκληρωμένο αίτημα ακύρωσης /αλλαγής ακτοπλοϊκού εισιτηρίου (εφόσον επιτρέπεται από την πολιτική εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας) χρεώνει 3€ ανά εισιτήριο επιπλέον του πιθανού κόστους ακύρωσης που θα προκύψει από την κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία.
[Direct Link]
Ποιές είναι οι ηλικιακές κατηγορίες για τους επιβάτες στα πλοία;
Στη διαδικασία της online κράτησης θα σας ζητηθεί να προσδιορίσετε την ηλικιακή κατηγορία του κάθε επιβάτη :
Συνήθως οι ηλικιακές κατηγορίες είναι οι παρακάτω, ωστόσο οριζονται από εκάστοτε ακτοπλοϊκή και ενδέχεται να τροποποιηθούν :
- Ενήλικες θεωρούνται όλοι οι επιβάτες άνω των 10 ετών.
- Παιδιά θεωρούνται όλοι οι επιβάτες από 5 έως 10 ετών.
- Βρέφη θεωρούνται επιβάτες μικρότεροι των 5 ετών.
Οι παρακάτω εταιρείες ωστόσο έχουν ορίσει διαφορετική πολιτική:
Seajets:
Βρέφη έως 1 έτους εκδίδουν εισιτήριο boarding pass infant χωρίς ναύλο. Δεν ισχύει στα συμβατικά πλοία της Seajets.
Παιδιά μέχρι και 5 ετών εκδίδουν εισιτήριο βρεφικό με θέση με μηδενικό ναύλο αλλά εξαιρούνται οι θέσεις στην Platinum.
Παιδιά από 5 έως 10 ετών 50% σε όλες τις Θέσεις.
Minoan Lines:
Βρέφη 0-5 ετών, Παιδιά 5-16 ετών
Aegean Speedlines:
Βρέφη 0-4 ετών, Παιδιά 4-10 ετών
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα παιδικά και βρεφικά εισιτήρια, όπως επίσης και για την δυνατότητα μετάβασης ασυνόδευτου ανηλίκου προτείνουμε να ελέγξετε την πολιτική εκάστοτε ακτοπλοϊκής απευθείας με τους ίδιους.
[Direct Link]
Πόση ώρα πριν τον απόπλου θα πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι;
Σας προτείνουμε να βρίσκεστε στο λιμάνι αναχώρησης τουλάχιστον 90 λεπτά νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης.
[Direct Link]
Πόσο ασφαλές είναι να δώσω τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας online;
To Viva Travel σας παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια που απαιτείται για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας. Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερα σχετικά με ασφάλεια συναλλαγών.
[Direct Link]
Πόσο βραχυπρόθεσμα μπορώ να κάνω κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;
Με παραλαβή των εισιτηρίων από το λιμάνι, 4 ώρες πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.
Με παραλαβή με courier, ανάλογα με την περιοχή αποστολής, από 3 ως και 6 εργάσιμες μέρες πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.
[Direct Link]
Πόσους επιβάτες και οχήματα μπορώ να συμπεριλάβω σε μία κράτηση ;
Σύμφωνα με τους περιορισμούς του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων, σε μία online κράτηση μπορούν να συμπεριληφθούν μέχρι 9 επιβάτες και μέχρι 3 οχήματα.
[Direct Link]
Προσπαθώ να ολοκληρώσω αγορά εισιτηρίων και λαμβάνω Error 20 στο βήμα της πληρωμής
Σφάλμα 20: Η κράτηση των εισιτηρίων δεν μπόρεσε να ολοκληρωθεί λόγω ανεπαρκούς διαθεσιμότητας. Παρακαλούμε όπως προβείτε σε εναλλακτική αναζήτηση τύπου θέσης ή δρομολογίου.
[Direct Link]
Προσπαθώ να ολοκληρώσω αγορά εισιτηρίων με την Blue Star Ferries και λαμβάνω 'Σφάλμα 27'
Η κράτηση στο συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν μπορεί να ολοκληρωθεί για τεχνικούς λόγους. Δεν επιτρέπεται κράτηση σε δρομολόγια σύντομης αναχώρησης - κοντινής ημερομηνίας με την Blue Star Ferries, όπως επίσης και σε εισιτήρια προσφοράς Super και Special Economy.
[Direct Link]
Πως μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου; Θα χρεωθώ κάτι ;
Εάν τα εισιτήρια έχουν εκδοθεί το ποσό της επιστροφής εξαρτάται από την ακυρωτική πολιτική που ακολουθεί η εκάστοτε εταιρεία. Επίσης θα πρέπει να μας επιστρέψετε τα εκτυπωμένα εισιτήρια το αργότερο μία μέρα πριν την πραγματοποίηση του δρομολογίου. Η επιβάρυνση σας για τις ενέργειες που θα χρειαστούν να γίνουν από το Viva.gr είναι 3€ ανά εκδομένο εισιτήριο, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στα ακυρωτικά της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας.
[Direct Link]
Πως μπορώ να είμαι σίγουρος για την επιτυχή ολοκλήρωση της αγοράς μου;
Θα λάβετε e-mail και SMS, εφόσον το έχετε επιλέξει στην διαδικασία της κράτησης, που επιβεβαιώνει το εισιτήριό σας.
[Direct Link]
Πώς μπορώ να επωφεληθώ ειδικές εκπτώσεις για αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων; π.χ. φοιτητική έκπτωση, έκπτωση πολυτέκνων.
Δεν μπορούν να εφαρμοστούν online όλες οι διαθέσιμες εκπτώσεις. Στην περίπτωση που δικαιούστε κάποια έκπτωση που δεν παρέχεται online, παρακαλείσθε να απευθυνθείτε στην ακτοπλοϊκή εταιρεία με την οποία σας ενδιαφέρει να ταξιδέψετε.
[Direct Link]
Πως μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου;
Η επιβεβαίωση της κράτησης την οποία παραλαμβάνετε μέσω email, περιλαμβάνει όλες τις σημαντικές λεπτομέρειες που απαιτούνται για τη συλλογή των εισιτηρίων σύμφωνα με την επιλογή σας κατά την διαδικασία της κράτησης, αλλά δεν θεωρείται εισιτήριο!
Ανάλογα με τον υπολοιπόμενο χρόνο μέχρι την αναχώρηση του δρομολογίου σας καθώς και τις δυνατότητες που δίνονται απο εκάστοτε ακτοπλοική εταιρεία, το σύστημα αυτόματα θα σας προτείνει τις παρακάτω διαθέσιμες επιλογές παραλαβής των εισιτηρίων σας:
- Παραλαβή από το λιμάνι αναχώρησης
- E-ticket
Σημαντική σημείωση: Από τη στιγμή που έχετε παραλάβει τα εισιτήρια σας, για οποιαδήποτε ακύρωση ή τροποποίηση θα πρέπει να μας αποστείλετε τα χάρτινα αποκόμματα των εισιτηρίων σας στα γραφεία μας είτε να απευθυνθείτε σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά πρακτορεία της ακτοπλοϊκής.
[Direct Link]
Σε περίπτωση που επιλέξω να παραλάβω τα εισιτήρια στο λιμάνι, μπορώ τα παραλάβω οποιαδήποτε στιγμή μετά την αγορά ή αναγκαστικά η παραλαβή θα πρέπει να γίνει την ημέρα αναχώρησης του πλοίου;
Σε περίπτωση που επιλέξετε την παραλαβή των εισιτηρίων σας από το λιμάνι, μπορείτε με τον κωδικό ακτοπλοϊκής εταιρείας που θα σας αποσταλεί μέσω email να τα παραλάβετε οποιαδήποτε στιγμή μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
[Direct Link]
Σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο λάθος στο όνομά μου, υπάρχει περιπτώση να μη μπορέσω να ταξιδέψω ;
Ο έλεγχος των ονομάτων στα πλοία δεν είναι τόσο αυστηρός και συνεπώς δεν προβλέπεται να αντιμετωπίσετε πρόβλημα κατά την επιβίβασή σας.
[Direct Link]
Ταξιδεύω με εταιρεία που υποστηρίζει E-ticket. Πώς μπορώ να παραλάβω τα εισιτήριά μου;
Επιλεγμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες σας δίνουν τη δυνατότητα να επιβιβαστείτε στο πλοίο με ηλεκτρονικό εισιτήριο (e-ticket) χωρίς να χρειαστεί να περιμένετε στην ουρά των εκδοτηρίων για να εκτυπώσετε το εισιτήριό σας!
Η διαδικασία είναι η εξής:
• Κάνετε ηλεκτρονικά την κράτηση από το Viva.gr και στο βήμα 3 και συγκεκριμένα στην επιλογή ''Τρόπος Παραλαβής Εισιτηρίων'' επιλέγετε e-ticket.
• Στο email επιβεβαίωσης που λαμβάνετε μόλις ολοκληρωθεί η κράτηση, επιλέγετε την ένδειξη "Μετάβαση στο web check-in περιβάλλον της ακτοπλοϊκής"
• Θα κάνετε χρήση του κωδικού κράτησης της ακτοπλοϊκής εταιρείας και ακολουθείτε τα βήματα όπως ζητούνται απο την σελίδα τους.
• Ολοκληρώνοντας το web check-in λαμβάνετε τα εισιτήριά σας σε ηλεκτρονική μορφή (e-ticket) και τα κατεβάζετε σε κινητό, tablet ή τα εκτυπώνετε στον οικιακό σας εκτυπωτή!
• Κατά την επιβίβαση στο πλοίο επιδεικνύετε το e-ticket σας μαζί με ταυτότητα, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησής.
Σημαντική σημείωση: Σε μερικές ακτοπλοϊκές εταιρείες, το ηλεκτρονικό check-in μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μία φορά. Για αυτό το λόγο, σας συμβουλεύουμε να αποθηκεύσετε το αρχείο που περιλαμβάνει τα ηλεκτρονικά σας εισιτήρια, καθώς και να τα εκτυπώσετε αν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Σε περίπτωση που χάσετε την κάρτα επιβίβασης ή αντιμετωπίσετε οποιδήποτε ζήτημα κατά την διαδικασία, θα χρειαστεί να απευθυνθείτε σε εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία καθώς η διαδικασία γίνεται μέσα απο τη σελίδα τους.
Επιπρόσθετα, ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρείες έχουν ορίσει συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο για την διαδικασία του check in κάτι το οποίο θα αναφέρεται στην σελίδα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.
[Direct Link]
Τι γίνεται στην περίπτωση που η πινακίδα του οχήματός μου δε συμφωνεί με τα στοιχεία που αναγράφονται στα εισιτήριά μου;
Ο έλεγχος των στοιχείων στα πλοία δεν είναι τόσο αυστηρός και συνεπώς δεν προβλέπεται να αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα κατά την επιβίβασή σας.
[Direct Link]
Τι έγγραφα θα πρέπει να έχω μαζί μου όταν θα ταξιδέψω;
Σας ενημερώνουμε ότι είναι απαραίτητη η προσκόμιση της ταυτότητάς σας ή άλλου επίσημου αποδεικτικού στοιχείου (π.χ διαβατήριο) μαζί με το εισιτήριό σας καθώς οι πληροφορίες αυτές θα επιβεβαιώνονται κατά τη διαδικασία της επιβίβασης (check in).
Αναλυτικότερα:
- Ελληνική ταυτότητα ή διαβατήριο αν ταξιδεύετε στο εσωτερικό
- Έγγραφο που να αποδεικνύει ότι είστε δικαιούχος έκπτωσης, εφόσον έχετε εκδώσει εκπτωτικό εισιτήριο (π.χ. φοιτητικό πάσο)
[Direct Link]
Το ταξίδι μου ακυρώθηκε ή υπήρξε τροποποίηση στην ώρα αναχώρησης. Τι μπορώ να κάνω;
Αμέσως μόλις μια ακτοπλοϊκή εταιρεία ανακοινώνει ένα δρομολόγιό της, συνήθως αυτό παραμένει όπως είναι προγραμματισμένο. Ωστόσο, σε κάποιες περιπτώσεις η εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία προβαίνει σε τροποποιήσεις των ωραρίων της ή ακυρώσεις των δρομολογίων για διάφορους λόγους.
Σε τέτοια περίπτωση θα λάβετε σχετική ενημέρωση αμέσως μόλις ειδοποιηθούμε από την εταιρεία για την αλλαγή που έχει προκύψει.
Σε περίπτωση που ακυρωθεί το ταξίδι με υπαιτιότητα της εταιρείας και όχι λόγω έκτακτης βλάβης ή ζημίας του πλοίου, τότε:
Δικαιούσαι να σου επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου σου για το ακυρωμένο δρομολόγιο.
Σε περίπτωση ταυτόχρονης αγοράς περισσότερων από ένα δρομολογίων, μπορεί να γίνει επιστροφή μόνο του σκέλους που ακυρώθηκε από την εταιρεία.
Σε περίπτωση καθυστέρησης στην προγραμματισμένη ώρα άφιξης ή αναχώρησης, τότε αν απαιτείται αλλαγή των εισιτηρίων με την νέα ώρα αυτή πραγματοποιείται με φυσική παρουσία στα κεντρικά πρακτορεία εκάστοτε εταιρείας.
Οποιοδήποτε παράπονο καθώς και αιτήματα αποζημίωσης θα πρέπει να απευθύνονται στις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε ως πάροχοι εισιτηρίων είναι να σε κατευθύνουμε σχετικά με τα δικαιώματά σου ως επιβάτη.
[Direct Link]
Υπάρχει διαφορετική τιμή στους vαύλους για βρέφη και παιδιά;
Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες παρέχουν μειωμένο ναύλο (συνήθως είναι η μισή τιμή του ακέραιου ναύλου) για επιβάτες παιδιά, αλλά και δωρεάν επιβίβαση για βρέφη .
Το μόνο που είναι απαραίτητο από την πλευρά σας είναι να δηλώσετε σωστά κατά την κράτηση σας την ηλικιακή κατηγορία κάθε επιβάτη της κράτησης .
Όταν υπάρχει κάποια έκπτωση και παρέχεται ηλεκτρονικά, αυτή εμφανίζεται αυτόματα από το σύστημα κρατήσεων.
[Direct Link]
Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων στην περίπτωση αριθμημένων καθισμάτων;
Μπορείτε να επιλέξεις τον προτιμώμενο τύπο θέσης (αριθμημένη θέση, αεροπορικού τύπου κάθισμα, business, VIP κ.α) αλλά όχι το ακριβές κάθισμα.
Mέσω του αυτόματου συστήματος online κρατήσεων, οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δε δίνουν δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων.
Σε κάθε περίπτωση το σύστημα προσπαθεί να τοποθετήσει όλους τους επιβάτες μιας κράτησης σε διπλανές ή κοντινές θέσεις εφόσον αυτές υπάρχουν διαθέσιμες τη στιγμή της συναλλαγής σας.
Αυτό όμως δεν είναι πάντοτε εφικτό, καθώς αυτή είναι μια παράμετρος που έχει καθοριστεί από το σύστημα κράτησης του εκάστοτε πλοίου και δεν μπορούμε να την ελέγξουμε. Ωστόσο, σε περίπτωση που σε όλα τα άτομα της κράτησης δεν έχουν δοθεί διπλανές ή κοντινές θέσεις, μπορείτε κατά την επιβίβαση να ζητήσετε από τα μέλη του πληρώματος να σας βοηθήσουν.
[Direct Link]