Αρχική Σελίδα > Συχνές Ερωτήσεις > Ακτοπλοϊκά

Συχνές Ερωτήσεις - Ακτοπλοϊκά

Καλοκαίρι 2021 – Covid 19: Τι ισχύει για τις μετακινήσεις με πλοίο από 14 Μαΐου 2021 και ποια μέτρα προστασίας δημόσιας υγείας λαμβάνονται Mε ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω τα εισιτήριά μου; Αν δεν έχω το εισιτήριό μου , θα μπορέσω να επιβιβαστώ ; Από ποιό σημείο θα παραλάβω το εισιτήριό μου, σε περίπτωση που επιλέξω παραλαβή απο το λιμάνι; Δε βρίσκω το νησί που θέλω να ταξιδέψω στο σύστημα κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Γιατί; Έχασα τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά μου. Τι μπορώ να κάνω ; Θα πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησής μου; Θέλω να επιστρέψω από άλλον προορισμό αλλά το σύστημα δεν το επιτρέπει αυτό. Τι μπορώ να κάνω; Με συμφέρει να κάνω αγορά εισιτηρίου με επιστροφή (aller retour) ή δύο απλής διαδρομής; Μπορεί να εκδοθεί εισιτήριο για ασυνόδευτο ανήλικο παιδί; Μπορώ να ζητήσω αλλαγή στα στοιχεία του παραστατικού που έχει εκδοθεί για την αγορά μου ; Μπορώ να κλείσω ακτοπλοϊκό εισιτήριο ανοιχτής επιστροφής; Μπορώ να κλείσω εισιτήριο για επαγγελματικό ή ασυνόδευτο όχημα από το Viva.gr; Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου μαζί στο πλοίο ; Παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων μου από το λιμάνι αναχώρησης; Ποιά είναι η διαδικασία ακύρωσης των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μου; Ποιά είναι η διαδικασία αλλαγής των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μου; Ποια είναι η χρέωση του Viva.gr για κάθε αίτημα ακύρωσης/αλλαγής ακτοπλοϊκών εισιτηρίων; Ποιές είναι οι ηλικιακές κατηγορίες για τους επιβάτες στα πλοία; Πόση ώρα πριν τον απόπλου θα πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι; Πόσο ασφαλές είναι να δώσω τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας online; Πόσο βραχυπρόθεσμα μπορώ να κάνω κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων; Πόσους επιβάτες και οχήματα μπορώ να συμπεριλάβω σε μία κράτηση ; Προσπαθώ να ολοκληρώσω αγορά εισιτηρίων και λαμβάνω Error 20 στο βήμα της πληρωμής Προσπαθώ να ολοκληρώσω αγορά εισιτηρίων με την Blue Star Ferries και λαμβάνω 'Σφάλμα 27' Πως μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου; Θα χρεωθώ κάτι ; Πως μπορώ να είμαι σίγουρος για την επιτυχή ολοκλήρωση της αγοράς μου; Πώς μπορώ να επωφεληθώ ειδικές εκπτώσεις για αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων; π.χ. φοιτητική έκπτωση, έκπτωση πολυτέκνων. Πως μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου; Σε περίπτωση που επιλέξω να παραλάβω τα εισιτήρια στο λιμάνι, μπορώ τα παραλάβω οποιαδήποτε στιγμή μετά την αγορά ή αναγκαστικά η παραλαβή θα πρέπει να γίνει την ημέρα αναχώρησης του πλοίου; Σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο λάθος στο όνομά μου, υπάρχει περιπτώση να μη μπορέσω να ταξιδέψω ; Ταξιδεύω με εταιρεία που υποστηρίζει E-ticket. Πώς μπορώ να παραλάβω τα εισιτήριά μου; Τι γίνεται στην περίπτωση που η πινακίδα του οχήματός μου δε συμφωνεί με τα στοιχεία που αναγράφονται στα εισιτήριά μου; Τι έγγραφα θα πρέπει να έχω μαζί μου όταν θα ταξιδέψω; Το ταξίδι μου ακυρώθηκε ή υπήρξε τροποποίηση στην ώρα αναχώρησης. Τι μπορώ να κάνω; Υπάρχει διαφορετική τιμή στους vαύλους για βρέφη και παιδιά; Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων στην περίπτωση αριθμημένων καθισμάτων;