Αρχική Σελίδα >
Συχνές Ερωτήσεις >
Ακτοπλοϊκά
Συχνές Ερωτήσεις - Ακτοπλοϊκά
Μπορεί να εκδοθεί εισιτήριο για ασυνόδευτο ανήλικο παιδί;
Η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρία ακολουθεί διαφορετική πολιτική για τα ασυνόδευτα παιδιά και για αυτό το λόγο σας προτείνουμε να ελέγξετε μέσω της σελίδας μας, την εκπτωτική πολιτική της εταιρείας που σας ενδιαφέρει, πριν ολοκληρώσετε την κράτηση σας.
[Direct Link]
Τι έγγραφα θα πρέπει να έχω μαζί μου όταν θα ταξιδέψω;
Σας ενημερώνουμε ότι είναι απαραίτητη η προσκόμιση της ταυτότητάς σας ή άλλου επίσημου αποδεικτικού στοιχείου (π.χ διαβατήριο) μαζί με το εισιτήριό σας καθώς οι πληροφορίες αυτές θα επιβεβαιώνονται κατά τη διαδικασία της επιβίβασης (check in).
Αναλυτικότερα:
- Ελληνική ταυτότητα ή διαβατήριο αν ταξιδεύετε στο εσωτερικό
- Έγγραφο που να αποδεικνύει ότι είστε δικαιούχος έκπτωσης, εφόσον έχετε εκδώσει εκπτωτικό εισιτήριο (π.χ. φοιτητικό πάσο)
- Νέου τύπου ταυτότητα ή διαβατήριο αν ταξιδεύετε προς Τουρκία
- Διαβατήριο αν ταξιδεύετε προς Αλβανία
[Direct Link]
Πόσο βραχυπρόθεσμα μπορώ να κάνω κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;
Με παραλαβή των εισιτηρίων από το λιμάνι, 4 ώρες πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.
Με παραλαβή με courier, ανάλογα με την περιοχή αποστολής, από 3 ως και 6 εργάσιμες μέρες πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.
[Direct Link]
Μπορώ να κλείσω ακτοπλοϊκό εισιτήριο ανοιχτής επιστροφής;
Μόνο σε ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρίες είναι δυνατή η έκδοση εισιτηρίων ανοιχτής επιστροφής. Τα ανοιχτά εισιτήρια πρέπει να χρησιμοποιηθούν εντός συγκεκριμένης περιόδου, την οποία ορίζει η εκάστοτε πολιτική της ακτοπλοϊκής εταιρίας και μπορεί να είναι διαφορετική για κάθε εταιρεία.Μετά το πέρας της περιόδου, τα ανοιχτά εισιτήρια παύουν να ισχύουν.
[Direct Link]
Πώς μπορώ να επωφεληθώ ειδικές εκπτώσεις για αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων; π.χ. φοιτητική έκπτωση, έκπτωση πολυτέκνων.
Δεν μπορούν να εφαρμοστούν online όλες οι διαθέσιμες εκπτώσεις - Στην περίπτωση που δικαιούστε κάποια έκπτωση που δεν παρέχεται online μπορείτε να αποστείλετε στο support@viva.gr και να ενημερωθείτε σχετικά από εκπρόσωπό μας.
[Direct Link]
Με συμφέρει να κάνω αγορά εισιτηρίου με επιστροφή (aller retour) ή δύο απλής διαδρομής;
Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει διαφοροποίηση στην τιμή των εισιτηρίων επιστροφής σε σχέση με την τιμή σε δύο κρατήσεις απλής διαδρομής .
Παρ' όλα αυτά σε κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρείες το εισιτήριο με επιστροφή περιέχει ένα σημαντικό ποσοστό έκπτωσης.
[Direct Link]
Θέλω να επιστρέψω από άλλον προορισμό αλλά το σύστημα δεν το επιτρέπει αυτό. Τι μπορώ να κάνω;
Το σύστημα δέχεται αναχώρηση και επιστροφή από διαφορετικό λιμάνι, ακόμα και εάν πρόκειται να επιστρέψετε με διαφορετική εταιρεία, σε περίπτωση που το λιμάνι άφιξης και αναχώρησης της επιστροφής σας είναι στην ίδια γεωγραφική περιοχή (πχ. άφιξη στα Χανιά, αναχώρηση επιστροφής Ηράκλειο). Αν το σύστημα δεν αναγνωρίζει το λιμάνι επιστροφής θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα κράτηση για την επιστροφή σας .
[Direct Link]
Δε βρίσκω το νησί που θέλω να ταξιδέψω στο σύστημα κρατήσεων ακτοπλοϊκών εισιτηρίων. Γιατί;
Δεν έχουν όλα τα λιμάνια το όνομα του νησιού.
Στην περίπτωση που δε βρείτε κάποιο νησί ή λιμάνι που αναζητάτε στην λίστα, υπάρχουν 2 ενδεχόμενα. Ή δεν παρέχεται ο προορισμός που αναζητάτε ή δεν υπάρχει τέτοιο δρομολόγιο.
Στο online σύστημα κρατήσεων η επιλογή ενός νησιού ή περιοχής,θα σας δώσει αποτέλεσματα για όλα τα λιμάνια του νησιού ή της συγκεκριμένης περιοχής.
[Direct Link]
Πόσους επιβάτες και οχήματα μπορώ να συμπεριλάβω σε μία κράτηση ;
Σε μία online κράτησή σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε μέχρι 9 επιβάτες και μέχρι 3 οχήματα.
[Direct Link]
Πως μπορώ να είμαι σίγουρος για την επιτυχή ολοκλήρωση της αγοράς μου;
Θα λάβετε e-mail και SMS που επιβεβαιώνει το εισιτήριό σας.
[Direct Link]
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια μπορούν να εκδοθούν και ηλεκτρονικά;
Καμία ακτοπλοϊκή εταιρεία δεν προσφέρει προς το παρόν, ηλεκτρονικά
εισιτήρια .
Για την επιβίβασή σας θα πρέπει να έχετε στην κατοχή σας το έντυπο εισιτήριό σας .
[Direct Link]
Πως μπορώ να παραλάβω τα εισιτήρια μου;
Ανάλογα με τον υπολοιπόμενο χρόνο μέχρι την αναχώρηση του δρομολογίου σας, το σύστημα αυτόματα θα σας προτείνει κάποιες από τις παρακάτω διαθέσιμες επιλογές παραλαβής των εισιτηρίων σας:
- Αποστολή με Courier
- Παραλαβή από το λιμάνι αναχώρησης
Σημείωση: H παραλαβή των εισιτήριων σας μέσω courier γίνεται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών (εντός Ελλάδος με ώρες παραλαβής 09:00-17:00). Σε περίπτωση που η παραγγελία σας πραγματοποιηθεί μετά τις 16:00, τότε τα εισιτήρια σας θα αποσταλλούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ως εκ τούτου δεν μπορούμε να σας επιβεβαιώσουμε συγκεκριμένη ώρα και ημέρα παράδοσης.
[Direct Link]
Παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων μου από το λιμάνι αναχώρησης;
Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες, δίνουν τη δυνατότητα παραλαβής των εισιτηρίων σας απευθείας στο λιμάνι αναχώρησής σας .
Κατά την διαδικασία κράτησης θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον τρόπο με τον οποίο θα παραλάβετε τα εισητήριά σας. Για να παραλάβετε τα εισιτήριά σας στο λιμάνι πριν τον απόπλου του πλοίου θα πρέπει, εφόσον υπάρχει η επίλογη, να επιλέξετε "Παραλαβή από το λιμάνι" .
[Direct Link]
Σε περίπτωση που επιλέξω να παραλάβω τα εισιτήρια στο λιμάνι, μπορώ τα παραλάβω οποιαδήποτε στιγμή μετά την αγορά ή αναγκαστικά η παραλαβή θα πρέπει να γίνει την ημέρα αναχώρησης του πλοίου;
Σε περίπτωση που επιλέξετε την παραλαβή των εισιτηρίων σας από το λιμάνι, μπορείτε με τον κωδικό ακτοπλοϊκής εταιρείας που θα σας αποσταλεί μέσω email να τα παραλάβετε οποιαδήποτε στιγμή μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
[Direct Link]
Από ποιό σημείο θα παραλάβω το εισιτήριό μου, σε περίπτωση που επιλέξω παραλαβή απο το λιμάνι;
Για κάθε κράτησή σας θα λάβετε email με όλα τα απαραίτητα στοιχεία, στο οποίο θα περιέχονται και όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για τα σημεία παραλαβής του εισιτηρίου σας.
Μπορείτε επίσης να δείτε πληροφορίες για την παραλαβή του εισιτηρίου σας, επιλέγοντας στην κεντρική σελίδα των ακτοπλοϊκών, την εταιρεία με την οποία ταξιδεύετε και κατόπιν την καρτέλα Παραλαβή Εισιτηρίων.
[Direct Link]
Mε ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω τα εισιτήριά μου;
Πόσο ασφαλές είναι να δώσω τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας online;
To Viva Travel σας παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια που απαιτείται για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας. Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερα σχετικά με ασφάλεια συναλλαγών.
[Direct Link]
Υπάρχει διαφορετική τιμή στους vαύλους για βρέφη και παιδιά;
Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες παρέχουν μειωμένο ναύλο (συνήθως είναι η μισή τιμή του ακέραιου ναύλου) για επιβάτες παιδιά, αλλά και δωρεάν επιβίβαση για βρέφη .
Το μόνο που είναι απαραίτητο από την πλευρά σας είναι να δηλώσετε σωστά κατά την κράτηση σας την ηλικιακή κατηγορία κάθε επιβάτη της κράτησης .
Όταν υπάρχει κάποια έκπτωση αυτή εμφανίζεται αυτόματα από το σύστημα κρατήσεων.
[Direct Link]
Ποιές είναι οι ηλικιακές κατηγορίες για τους επιβάτες στα πλοία;
Στη διαδικασία της online κράτησης θα σας ζητηθεί να προσδιορίσετε την ηλικιακή κατηγορία του κάθε επιβάτη :
Οι ηλικιακές κατηγορίες είναι οι παρακάτω :
- ��νήλικες θεωρούνται όλοι οι επιβάτες άνω των 10 ετών.
- Παιδιά θεωρούνται όλοι οι επιβάτες από 5 έως 10 ετών.
- Βρέφη θεωρούνται επιβάτες μικρότεροι των 5 ετών.
[Direct Link]
Μπορώ να ζητήσω αλλαγή στα στοιχεία του παραστατικού που έχει εκδοθεί για την αγορά μου ;
Η τιμολόγηση της αγορά σας πραγρατοποιείται μέσω αυτόματου μηχανισμού τιμολόγησης.
Στην περίπτωση που δεν έχετε επιλέξει στοιχεία τιμολόγησης κατά το στάδιο της πληρωμής, το παραστατικό εκδίδεται στα στοιχεία του πρώτου κατά σειρά επιβάτη.
Δεν υπάρχει δυνατότητα αλλάγης των στοιχείων τιμολόγησης μετά την έκδοση του μονίμου παραστατικού.
[Direct Link]
Πόση ώρα πριν τον απόπλου θα πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι;
Σας προτείνουμε να βρίσκεστε στο λιμάνι αναχώρησης τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης.
[Direct Link]
Σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο λάθος στο όνομά μου, υπάρχει περιπτώση να μη μπορέσω να ταξιδέψω ;
Ο έλεγχος των ονομάτων στα πλοία δεν είναι τόσο αυστηρός και συνεπώς δεν προβλέπεται να αντιμετωπίσετε πρόβλημα κατά την επιβίβασή σας.
[Direct Link]
Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων στην περίπτωση αριθμημένων καθισμάτων;
Mέσω του αυτόματου συστήματος online κρατήσεων, οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δε δίνουν δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων.
Σε κάθε περίπτωση το σύστημα προσπαθεί να τοποθετήσει όλους τους επιβάτες μιας κράτησης σε διπλανές θέσεις ή κοντινές θέσεις εφόσον αυτές υπάρχουν διαθέσιμες τη στιγμή της συναλλαγής σας. Στην περίπτωση που επιθυμείτε να εξασφαλίσετε διπλανές θέσεις και υπό την προϋπόθεση ότι η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή παρέχει πλάνο επιλογής θέσεων για το συγκεκριμένο πλοίο και τύπο θέσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο support@viva.gr προκειμένου να σας βοηθήσουμε να ολοκληρώσετε την αγορά των εισιτηρίων σας.
[Direct Link]
Τι γίνεται στην περίπτωση που η πινακίδα του οχήματός μου δε συμφωνεί με τα στοιχεία που αναγράφονται στα εισιτήριά μου;
Ο έλεγχος των στοιχείων στα πλοία δεν είναι τόσο αυστηρός και συνεπώς δεν προβλέπεται να αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα κατά την επιβίβασή σας.
[Direct Link]
Θα πρέπει να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησής μου;
Συνήθως δεν χρειάζεται, παρ’ όλα αυτά μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης καλώντας το λιμεναρχείο του λιμανιού αναχώρησης.
Από την πλευρά μας θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ενημερώσης σε περιπτώσεις αλλαγής ώρας στο δρομολόγιο σας.
[Direct Link]
Μπορώ να πάρω το κατοικίδιό μου μαζί στο πλοίο ;
Με βάση την ελληνική νομοθεσία, τα πλοία υπό ελληνική σημαία άνω των 25 μέτρων, είναι απαραίτητο να διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους για τα κατοικίδια ζώα που ταξιδεύουν με τους ιδιοκτήτες τους. Πέρα από την νομοθεσία, η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία ακολουθεί την δική της πολιτική σχετικά με τα κατοικίδια ζώα πάνω στο πλοίο και ανάλογα πάντα με το δρομολόγιο.
[Direct Link]
Έχασα τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά μου. Τι μπορώ να κάνω ;
Για να μπορέσετε να ταξιδέψετε θα πρέπει να εκδόσετε καινούργια εισιτήρια .
Οι ακτοπλοϊκές δεν προβλέπουν σε καμία περίπτωση διαδικασία ακύρωσης για τα απολεσθέντα εισιτήρια. Σε κάθε τέτοια περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε .
[Direct Link]
Αν δεν έχω το εισιτήριό μου , θα μπορέσω να επιβιβαστώ ;
Δυστυχώς χωρίς την επίδειξη του έντυπου εισιτηρίου ΔΕΝ θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο . Το έντυπο εισιτήριο είναι απαραίτητο και δεν μπορεί να αντικατασταθεί από τον αριθμό κράτησης ή την επίδειξη του αριθμού εισιτηρίου .
[Direct Link]
Πως μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου; Θα χρεωθώ κάτι ;
Εάν τα εισιτήρια έχουν εκδοθεί το ποσό της επιστροφής εξαρτάται από την ακυρωτική πολιτική που ακολουθεί η εκάστοτε εταιρεία. Επίσης θα πρέπει να μας επιστρέψετε τα εκτυπωμένα εισιτήρια το αργότερο μία μέρα πριν την πραγματοποίηση του δρομολογίου. Η επιβάρυνση σας για τις ενέργειες που θα χρειαστούν να γίνουν από το Viva.gr είναι 3€ ανά εκδομένο εισιτήριο, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στα ακυρωτικά της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας.
[Direct Link]
Ποιά είναι η διαδικασία ακύρωσης των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μου;
Καλέστε μας στο 13855 για σας ενημερώσουμε σχετικά με το ποσό της επιστροφής και τη διαδικασία ακύρωσης.
[Direct Link]
Ποια είναι η χρέωση του Viva.gr για κάθε αίτημα ακύρωσης/αλλαγής ακτοπλοϊκών εισιτηρίων;
To Viva.gr για κάθε ολοκληρωμένο αίτημα ακύρωσης/αλλαγής ακτοπλοϊκού εισιτηρίου χρεώνει 3€ ανά εισιτήριο επιπλέον του πιθανού κόστους ακύρωσης που θα προκύψει από την κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία.
[Direct Link]
Μπορώ να κλείσω εισιτήριο για επαγγελματικό όχημα από το Viva.gr;
Mόνο από την εκάστοτε ακτοπλοϊκή μπορεί να πραγματοποιηθεί αγορά για επαγγελματικό όχημα. Στα πρακτορεία επιτρέπεται μόνο έκδοση επιβατικών οχημάτων.
[Direct Link]
Προσπαθώ να ολοκληρώσω αγορά εισιτηρίων με την Blue Star Ferries και λαμβάνω 'Σφάλμα 27'
Η κράτηση στο συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν μπορεί να ολοκληρωθεί για τεχνικούς λόγους. Δεν επιτρέπεται κράτηση σε δρομολόγια σύντομης αναχώρησης - κοντινής ημερομηνίας με την Blue Star Ferries, όπως επίσης και σε εισιτήρια προσφοράς Super και Special Economy.
[Direct Link]