Αρχική Σελίδα > Συχνές Ερωτήσεις > Ακτοπλοϊκά > Ποιά είναι η διαδικασία αλλαγής των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μου;

Συχνές Ερωτήσεις - Ακτοπλοϊκά

Ποιά είναι η διαδικασία αλλαγής των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μου;

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω Live chat προκειμένου να ενημερωθείτε αναλυτικά για τη διαδικασία αλλαγής των εισιτηρίων σας, αφού ελέγξετε την ακυρωτική πολιτική της συγκεκριμένης ακτοπλοικής εταιρείας.

Για την αλλαγή των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων βάση πολιτικής των εταιρειών απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη και εκτύπωση όλων των εισιτηρίων που ανήκουν στον ίδιο κωδικό.

Δεδομένου αυτού, έπειτα από οποιαδήποτε αλλαγή που πραγματοποιείται στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια ο πελάτης λαμβάνει τα νέα εισιτήρια μέσω courier με χρέωση δική του πέραν του κόστους αλλαγής (3,50 € εντός Αττικής ή 7,00 € εκτός Αττικής) καθώς δεν διατίθεται προς το παρόν για όλες τις ακτοπλοικές εταιρείες e-ticket για την αλλαγή.

Σε κάθε περίπτωση η αλλαγή εισιτηρίων μπορεί να πραγματοποιηθεί με φυσική σας παρουσία στα κεντρικά πρακτορεία της ίδιας της ακτοπλοϊκής σύμφωνα όμως την πολιτική τους έως συγκεκριμένες ώρες προ του απόπλου και βάση διαθεσιμότητας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Η καταχώρηση του αιτήματος σας δεν συνεπάγεται και αυτόματη υλοποίησή του. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει να γίνουν τα εξής: Ένας εκπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα επεξεργαστεί το αίτημά σας. Εφόσον είναι εφικτή η ακύρωση, θα σας αποσταλεί email με το ποσό της επιστροφής που δικαιούστε και επιπλέον οδηγίες. Αφού αποδεχτείτε το κόστος απαντώντας στο email, θα ολοκληρωθούν οι αλλαγές.

 
Σε περίπτωση που έχετε ήδη παραλάβει τα εισιτήριά σας, οποιαδήποτε αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο σε συνεργαζόμενο πρακτορείο της ακτοπλοϊκής εταιρείας.

Το ωράριο λειτουργίας του Τμήματος Ακυρώσεων/Αλλαγών Εισιτηρίων είναι από Δευτέρα έως και Παρασκευή από 10:00 έως 18:00. Αιτήματα που αφορούν σε αλλαγές / ακυρώσεις εισιτηρίων μπορούν να διεκπεραιωθούν αποκλειστικά εντός του συγκεκριμένου ωραρίου.