Αρχική Σελίδα > Ακτοπλοϊκά εισιτήρια > Ακτοπλοϊκές Εταιρείες > ANEK-SUPERFAST > Ακυρωτική και Εκπτωτική Πολιτική

Ακυρωτική και Εκπτωτική Πολιτική - ANEK-SUPERFAST

ANEK-SUPERFAST
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Ακυρώσεις μπορούν να γίνουν στο ταξιδιωτικό πρακτορείο, το λιμενικό πράκτορα, τον Premium Sales Agent ή τα γραφεία της Εταιρείας στα οποία έγινε η κράτηση και η πληρωμή. Ανάλογα με το χρόνο της ακύρωσης επιστρέφονται τα ακόλουθα ποσά (εξαιρούνται οι ειδικές προσφορές):

Επιστροφή 100%, αν η ακύρωση γίνει μέχρι 22 μέρες πριν την αναχώρηση.
Επιστροφή 80%, αν η ακύρωση γίνει από 21 έως 8 ημέρες πριν την αναχώρηση.
Επιστροφή 50%, αν η ακύρωση γίνει από 7 μέρες έως 24 ώρες πριν την αναχώρηση.

Η Εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να επιστρέψει οποιοδήποτε χρηματικό ποσό σε περίπτωση ακύρωσης λιγότερο από 24 ώρες πριν την αναχώρηση ή αν ο επιβάτης δεν παρουσιαστεί κατά την επιβίβαση.

Οι επιβάτες διατηρούν το δικαίωμα να μετατρέψουν το εισιτήριό τους σε ΑΝΟΙΧΤΟ ή να αλλάξουν την ημερομηνία ταξιδιού. Αν αυτό το εισιτήριο ακυρωθεί μελλοντικά, λαμβάνεται ως ημερομηνία ακύρωσης η ημερομηνία που το εισιτήριο έγινε ανοιχτό ή άλλαξε ημερομηνία ταξιδιού και η όποια επιστροφή χρημάτων γίνεται σε συσχετισμό με την αρχική ημερομηνία ταξιδιού.

Επιβάτες με ΑΝΟΙΧΤΑ εισιτήρια επιστροφής (που έχουν εκδοθεί ανοιχτά, όχι μετατραπεί σε ανοιχτά) δικαιούνται 100% επιστροφή του ναύλου σε περίπτωση ακύρωσης (στα ανοιχτά εισιτήρια, όχι σε όλη την κράτηση).

Σε περίπτωση μερικής ακύρωσης του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής και εφόσον ο επιβάτης έχει ταξιδέψει το ένα σκέλος του ταξιδιού, ισχύουν οι χρονικοί περιορισμοί που προαναφέρονται για το δεύτερο σκέλος του ταξιδιού. Σε περίπτωση πλήρους ακύρωσης του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής, ισχύουν οι χρονικοί περιορισμοί που προαναφέρονται.

Oι αιτήσεις για επιστροφή χρημάτων γίνονται γραπτώς. Ακυρώσεις και επιστροφές μπορούν να διακανονιστούν μόνο στο ταξιδιωτικό πρακτορείο, το λιμενικό πράκτορα, τον Premium Sales Agent ή τα γραφεία της Εταιρείας στα οποία έγινε η έκδοση του εισιτηρίου. Tα λιμενικά πρακτορεία μπορούν να ακυρώσουν ένα εισιτήριο μετά το πέρας του check-in χωρίς να επιστρέψουν χρήματα. H Εταιρεία έχει το δικαίωμα να κρατήσει όλο το ποσό του εισιτηρίου αν ο επιβάτης διακόψει το ταξίδι του σε ένα ενδιάμεσο λιμάνι, εκτός και αν η διακοπή οφείλεται σε ασθένεια, ατύχημα ή ανωτέρα βία.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Τα εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσής τους (όχι εκτύπωσής τους). Οι επιβάτες με ανοιχτή επιστροφή πρέπει να κάνουν έγκαιρα κράτηση για την επιστροφή τους και μόνο μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου, του λιμενικού πράκτορα, του Premium Sales Agent ή των γραφείων της Εταιρείας στα οποία έγινε η κράτηση και η πληρωμή. O συνολικός ναύλος υπολογίζεται με βάση τη χαμηλή περίοδο του ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Σε περίπτωση που ταξιδεύει σε μεσαία ή υψηλή περίοδο ή κατά την περίοδο ισχύος ενός νέου ναύλου, ο επιβάτης υποχρεούται να πληρώσει τη διαφορά μεταξύ του τρέχοντος και του προπληρωμένου ναύλου. Η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί τη μεταφορά του επιβάτη στην ημερομηνία ή στη θέση που επιθυμεί. Εναλλακτική ημερομηνία ταξιδιού ή/και θέσεως θα προταθούν.

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου, ο επιβάτης οφείλει να ενημερώσει αμέσως το σημείο έκδοσης του εισιτηρίου ή την Εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση, ο επιβάτης λαμβάνει εισιτήριο από το λιμάνι κατόπιν ελέγχου ταυτοπροσωπίας του δικαιούχου.

Σημείωση: Ο επιβάτης πρέπει να έχει μαζί του στο check-in ταυτότητα ή διαβατήριο που να αποδεικνύουν ότι είναι ο πραγματικός κάτοχος του εισιτηρίου.

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

Έγκυρα αποδεικτικά έγγραφα μπορεί να ζητηθούν για τις παρακάτω κατηγορίες που δικαιούνται έκπτωση: 1) βρέφη, 2) παιδιά, 3) ενήλικες 60 ετών και άνω, 4) φοιτητές, 5) νέοι, 6) μέλη λεσχών αυτοκινήτου και αυτοκινούμενου τροχόσπιτου. Οι ανωτέρω εκπτώσεις θα πρέπει να αιτούνται κατά τη διάρκεια της κράτησης. Μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού, ουδεμία επιστροφή ναύλου πραγματοποιείται.

ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

H Εταιρεία δεν δέχεται κρατήσεις για παιδιά κάτω των 15 ετών που δεν συνοδεύονται από κάποιον ενήλικα. Κρατήσεις για παιδιά από 15 έως 18 ετών γίνονται δεκτές μόνο μετά από γραπτή έγκριση του γονέα ή κηδεμόνα. Ανάλογες αιτήσεις διατίθενται από τα γραφεία της Εταιρείας (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, τηλ. +30 210 89 19 010, e-mail: cs.adriatic@superfast.com για τα πλοία τ��ς SUPERFAST FERRIES και τηλ.: +30 210 41 97 470, e-mail: customerservice@anek.gr for ANEK LINES vessels ).

Επικοινωνία
ΚΑΛΕΣΤΕ

13855

(αστική χρέωση)
ή 211 770 0000
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝLIVE SUPPORT
Χρειάζεστε βοήθεια;