Αρχική Σελίδα > Διαχείριση Κράτησης > Αλλαγή Στοιχείων Επιβατών

Αλλαγή στοιχείων επιβατών

Συμπληρώστε τα στοιχεία της κράτησης σας προκειμένου ένας εκπρόσωπος του VIVA να επικοινωνήσει μαζί σας:
Δεκαψήφιος κωδικός παραγγελίας Viva:
Θα βρείτε τον κωδικό παραγγελίας στο e-mail που έχετε λάβει με τις πληροφορίες της κράτησης σας
Email:
Τηλέφωνο:
Λεπτομέρειες:
Εισάγετε στο παρακάτω πεδίο τις οποιεσδήποτε συμπληρωματικές πληροφορίες που θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν στην διεκπεραίωση του αιτήματος σας
Αλλαγή Εισιτηρίων
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να γράψετε με ακρίβεια τις αλλαγές που επιθυμείτε:
  1. Τις πτήσεις για τις οποίες θέλετε την αλλαγή
  2. Τα ονόματα των επιβατών για τους οποίους θέλετε να κάνετε την αλλαγή
  3. Τις νέες ημερομηνίες στις οποίες θέλετε να ταξιδέψουν
Αλλαγή Στοιχείων Επιβατών
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να γράψετε με ακρίβεια τις αλλαγές που επιθυμείτε:
  1. Τα στοιχεία των επιβατών όπως εμφανίζονται σήμερα στα εισιτήρια σας
  2. Τα στοιχεία των επιβατών όπως θέλετε να αλλαχθούν
Ακύρωση Εισιτηρίων
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να γράψετε με ακρίβεια τις αλλαγές που επιθυμείτε:
  1. Τις πτήσεις τις οποίες θέλετε να ακυρώσετε
  2. Τα ονόματα των επιβατών που δεν θα ταξιδέψουν
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Η καταχώρηση του αιτήματος σας δεν συνεπάγεται και αυτόματη υλοποίησή του.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει να γίνουν τα εξής:
  1. Ένας εκπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα επεξεργαστεί το αίτημά σας
  2. Εφόσον είναι εφικτές οι αλλαγές (κάποιες αεροπορικές δεν το επιτρέπουν ενώ άλλες το επιτρέπουν με extra κόστος), θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά ή με email για το πιθανό επιπλέον κόστος.
  3. Αφού αποδεχτείτε το κόστος απαντώντας στο email ή με τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, θα ολοκληρωθούν οι αλλαγές
Σημαντικές οδηγίες για την συμπλήρωση της φόρμας:
  • Διατυπώστε με ακρίβεια τις αλλαγές που θέλετε να πραγματοποιήσουμε αναφέροντας αναλυτικά τις νέες ημερομηνίες και ώρες καθώς και τους επιβάτες που αφορά η αλλαγή.
  • Το τμήμα αλλαγών και ακυρώσεων λειτουργεί Δευτέρα έως και Παρασκευή από 10:00 έως 18:00.
  • Αν επιθυμείτε άμεση αλλαγή σε μη εργάσιμη μέρα ή ώρα θα πρέπει να απευθυνθείτε απευθείας στην ακτοπλοϊκή εταιρεία/ στον διοργανωτή της εκδήλωσης.
Αποστολή