ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Η καταχώρηση του αιτήματος σας δεν συνεπάγεται και αυτόματη υλοποίησή του. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία θα πρέπει να γίνουν τα εξής:
- Ένας εκπρόσωπος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα επεξεργαστεί το αίτημά σας
- Εφόσον είναι εφικτές οι αλλαγές και υπάρχουν διαθέσιμα δρομολόγια, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά ή με email για το πιθανό επιπλέον κόστος, ή τις όποιες επιστροφές δικαιούστε.
- Αφού αποδεχτείτε το κόστος απαντώντας στο email ή με τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, θα ολοκληρωθούν οι αλλαγές
Σημαντικές οδηγίες για την συμπλήρωση της φόρμας:
- Διατυπώστε με ακρίβεια τις αλλαγές που θέλετε να πραγματοποιήσουμε αναφέροντας αναλυτικά τις νέες ημερομηνίες και ώρες καθώς και τους επιβάτες που αφορά η αλλαγή.
- Το τμήμα αλλαγών και ακυρώσεων λειτουργεί Δευτέρα έως και Παρασκευή από 10:00 έως 18:00.
- Αν επιθυμείτε άμεση αλλαγή σε μη εργάσιμη μέρα ή ώρα θα πρέπει να απευθυνθείτε απευθείας στην ακτοπλοϊκή εταιρεία/ στον διοργανωτή της εκδήλωσης.